SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Solski Burson-Marsteller dla Colgate-Palmolive

Colgate-Palmolive wybrała agencję Solski Burson-Marsteller do wsparcia komunikacyjnego i public affairs. Działania obejmą Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Estonię, Litwę i Łotwę.

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę zawarto do jesieni 2015.

- To nie jest po prostu pozyskanie znanego klienta, to jeśli nie pierwszy, to przynajmniej bardzo rzadki przypadek, gdy polskiej agencji globalny koncern powierza regionalną obsługę PR. Dotychczas takie zlecenia otrzymywały tylko agencje zachodnioeuropejskie, najczęściej sieciowe, a polskie były tylko wykonawcami działań w Polsce. Musieliśmy więc klienta przekonać, że mamy odpowiednie kwalifikacje i sobie z tym poradzimy. Jesteśmy wdzięczni, że nam zaufał, ale też już wiemy, ze prowadzenie działań na ośmiu, sporo jednak różniących się rynkach, i ich koordynowanie to dla nas duże wyzwanie. Na szczęście mamy tu już pewne doświadczenia - od kilku lat koordynujemy inny regionalny projekt PR, choć jego skala jest zupełnie inna - mówi nam Ryszard Solski, szef agencji Solski Burson-Marsteller.

Colgate-Palmolive ma takie marki jak Colgate, Palmolive, Softsoap, Irish Spring, Protex, Sorriso, Kolynos, elmex, Tom's of Maine, Sanex, Ajax, Axion, Soupline, and Suavitel, jak również Hill's Science Diet, Hill's Prescription Diet and Hill's Ideal Balance.

Dołącz do dyskusji: Solski Burson-Marsteller dla Colgate-Palmolive

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czyste papcie
dziwię się, że niektórzy myslą, że firma jest zła. jestem innego zdania. widać przecież jak byk, że firma daje niezłe perspektywy na przyszłość, dobre zarobki a przede wszystkim dużo ofert pracy. już kurde nawet na gowork piszą o niej pozytywnie, co jest już naprawdę fenomenem. uważam, że to dobra firma, w końcu bez żadnych afer itp.....
0 0
odpowiedź