Snapchat z nową odsłoną sekcji Stories chce przyciągnąć użytkowników do treści wydawców
Snapchat zapowiedział przebudowę sekcji Stories w swojej aplikacji. Treści od wydawców znajdą się pomiędzy powiadomieniami od znajomych a transmisjami na żywo. Będzie też możliwość subskrypcji ulubionych tytułów.
Nowości w serwisie Snapchat zapowiedział na swoim blogu. Według nich użytkownicy w najbliższym czasie mogą spodziewać się zmian związanych głównie z sekcją Stories.
Snapchat przebudowuje Stories po to, by znalazły się tam nie tylko powiadomienia o zmianach w statusie znajomych czy nadawane na żywo relacje z rozmaitych wydarzeń, lecz także treści pochodzące wprost od wydawców będących partnerami platformy Discover uruchomionej w styczniu ub.r.
Zgodnie z nowym układem w sekcji Stories będą codziennie publikowane zapowiedzi konkretnych materiałów zawierające zdjęcie, tytuł i lead od wydawcy. Treści te znajdą się obok relacji na żywo w kanale Live Stories i powiadomieniami od znajomych konkretnego użytkownika Snapchata. Aby dodatkowo przyciągnąć internautów do oferty marek medialnych Snapchat przewidział możliwość szybkiej i łatwiej subskrypcji konkretnych kanałów od wydawców.
Obecny ruch Snapchata nie jest w ostatnim czasie jedynym przykładem chęci przyciągnięcia do serwisu partnerów biznesowych. W maju br. platforma zapowiedziała zastosowanie algorytmu zamiast chronologii. Dzisiaj Snapchat jest wyceniany na 18 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Snapchat z nową odsłoną sekcji Stories chce przyciągnąć użytkowników do treści wydawców