SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Snapchat wprowadza do oferty reklamowej filtry AR

Snap Inc i Aleph – wyłączny partner reklamowy platformy Snapchat w Polsce – wprowadzają na naszym rynku nowość dla reklamodawców: filtry AR.

Po ponad rocznej przerwie Snap Inc ogłosił powrót filtrów sponsorowanych na Snapchacie, tym razem w zupełnie nowej odsłonie – filtrów Augmented Reality. Nowy format, o nazwie AR Filters (Filtry AR), daje zupełnie nowe możliwości kreatywne reklamodawcom, które zmieniają sposób interakcji użytkowników z marką, co znacząco zwiększa efektywność kampanii reklamowych.

Umieszczone w sekcji „aparat" filtry AR, pojawiają się tuż po zrobieniu zdjęcia i są dostępne na przewijalnej karuzeli. Kluczową nowością jest również dołączenie do tego formatu przycisku Call-to-Action, pozwalającego na przekierowanie użytkownika poza platformę (np. do sklepu online danej marki albo na landing page szerzej zakrojonej kampanii itp.).

Zobacz: Instagram z większą przewagą nad TikTokiem, X bez miliona polskich użytkowników

Dzięki filtrom AR można zwiększyć przychylność dla marki wśród znajomych, zwiększać zasięg kampanii. Ponadto proces tworzenia Filtrów AR został maksymalnie uproszczony, co pozwala reklamodawcom szybko i sprawnie wejść do świata reklamy AR, bez konieczności angażowania zasobów ich agencji. 

Dołącz do dyskusji: Snapchat wprowadza do oferty reklamowej filtry AR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl