Słomiany wdowiec uczy się gotować w reklamie sprzętu Amica
Trwa kampania reklamowa okapów, kuchni i zmywarek marki Amica. Za działania odpowiadają Change Serviceplan, Neverest, Value Media i Phd Media Direction.
Bohaterem reklamy jest mężczyzna- słomiany wdowiec, za sprawą sprzętu Amica odnajduje w sobie pasję do gotowania. Urządzenia towarzyszące mu w codziennym życiu sprawiają, że coś, co do niedawna było nie do osiągnięcia, staje się teraz źródłem radości i satysfakcji.
Kampania potrwa do końca br. Obok spotu (pokazywanego w stacjach ogólnopolskich, tematycznych oraz serwisach VOD) obejmuje emisję billboardów sponsorskich piekarników, okapów, kuchni i zmywarek. Marka pojawi się też przy festiwalu Polsat SuperHit Festiwal.
Akcję promocyjną uzupełniają działania w internecie (wideo, banery), radiu, oraz prasie (tytuły wnętrzarskie. Amica zaplanowała również obecność na nośnikach typu outdoor: z drukiem soczewkowym na wiatach przystankowych AMS, nośnikami digital wielkiego formatu na dworcu centralnym w Warszawie oraz w Katowicach a także w przestrzeni na autostradzie na trasie Poznań-Warszawa i Kraków.
Za koncepcję i realizację materiałów do kampanii odpowiada Change Serviceplan, za produkcję filmu i billboardów sponsorskich odpowiedzialny jest dom produkcyjny Neverest, zaś planowaniem i zakupem mediów digital (display, social, video online) zajął się dom mediowy Value Media. Za planowanie i zakup kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Phd Media Direction. Współpracą PR zajmuje się agencja Q&ACommunications.
Dołącz do dyskusji: Słomiany wdowiec uczy się gotować w reklamie sprzętu Amica