Amica w reklamach przekonuje, że sprzątanie może być przyjemne
Amica wystartowała z kampanią odkurzaczy pionowych pod hasłem "Na błysk!", której celem jest pokazanie, że nawet w okresie okołoświątecznym sprzątanie może być szybkie, łatwe i efektywne.
Przy pomocy działań digitalowych i social mediowych marka zaprezentuje praktyczne zastosowanie urządzeń sprzątających i ich korzystny wpływ na codzienne życie.
Trzonem kampanii są szeroko zakrojone działania digitalowe, na które składają się m.in. reklamy banerowe oraz cykl postów w social mediach. W komunikacji Amica stawia na edukację, pokazując odbiorcom, że odkurzacze pionowe mogą w prosty sposób rozwiązać większość problemów związanych z domowymi porządkami, zwłaszcza w okresie przedświątecznym.
W reklamach promowany jest odkurzacz pionowy VM XPro Aqua – bezprzewodowe urządzenie 3w1, które umożliwia odkurzanie na mokro (dzięki funkcji AquaEffect) i sucho (z użyciem czujnika kontroli zabrudzeń DustSensor), a także pełni funkcję odkurzacza ręcznego.
Model ten jest nagrodą w konkursie organizowanym na Facebooku w pierwszej połowie grudnia.
Działania digitalowe prowadzone przez markę Amica zostaną uzupełnione reklamy w prasie branżowej. Kampania jest realizowana przy współudziale agencji dotRelations i Value Media.
Dołącz do dyskusji: Amica w reklamach przekonuje, że sprzątanie może być przyjemne