Skoda Yeti reklamowana jako SUV do zadań specjalnych
Agencja Kalicińscy.com przygotowała dla Volkswagen Group Polska niestandardową akcję promującą model Skoda Yeti. Działania wspiera komunikacja na Facebooku.
W nowej kampanii promującej Skodę Yeti chodziło przede wszystkim o zmianę postrzegania jazd próbnych, które oferują dealerzy samochodowi, kojarzonych głównie z możliwością odbycia krótkiej przejażdżki po mieście. Konieczność przeprowadzenia niestandardowych działań promocyjnych wynikała też ze specyfiki grup docelowych modelu Yeti, którymi są zarówno rodziny z dziećmi, jak i pasjonaci sportu. Dlatego też zaplanowano akcję internetową składającą się z dwóch odsłon.
Pierwszy etap akcji, Jazda Próbna Live, miał na celu budowę pozytywnych skojarzeń z jazdą testową oraz wszechstronną prezentację nowego modelu. Aby osiągnąć cel, do współpracy i zdania relacji z użytkowania testowania Škody Yeti 3 zaproszono influencerów z różnych kategorii. Umożliwiło to podkreślenie wszystkich mocnych cech auta oraz dotarcie do jak najszerszej grupy docelowej targetu.
Za kierownicą Škody Yeti usiedli: autor bloga skodovy.pl - ekspert z obszaru motoryzacji Damian Śmigielski, Marlena z popularnego lifstylowego bloga makóweczki.pl oraz Rafał z nakreche.com.
Każda jazda próbna wiązała się z relacją Live w formie zdjęć lub video na Instagramie. Ważnym założeniem współpracy była rzeczywista zgoda na swobodną publikację materiałów przez influencerów w trakcie ich jazdy próbnej oraz obiektywne podsumowanie z testów na prowadzonych przez nich blogach. Dzięki temu powstały materiały obfitujące w ciekawe spostrzeżenia, indywidualne opinie każdego z użytkowników oraz ogólną ocenę modelu, która powinna pomóc potencjalnym klientom w podjęciu decyzji zakupowej.
Po zakończeniu pierwszego etapu akcji, uruchomiono konkurs Kilometry Przygody, którego celem jest aktywizacja grupy docelowej oraz zapisy na jazdy próbne. Na potrzeby akcji uruchomiono stronę kilometryprzygody.pl, gdzie użytkownicy mogą podzielić się pomysłami na wymarzoną jazdę próbną w trzech kategoriach: 100, 500 i 1000 kilometrów. Najciekawsze pomysły nagradzane są użyczeniem Yeti, a kolejne 100 osób otrzyma specjalnie przygotowane upominki.
Kampania jest wspierana reklamami na Facebooku. Za całość działań odpowiada agencja Kalicińscy.com.
Dołącz do dyskusji: Skoda Yeti reklamowana jako SUV do zadań specjalnych