Siła internetowej reklamy
Reklama w internecie w porównaniu z innymi mediami generuje dlasprzedawców większe zaangażowanie w marki.
Tak wynika z badania pod nazwą 'Brand Engagement', które nazlecenie organizacji Internet Advertising Bureau (IAB)przeprowadził oddział badawczy firmy Aegis Media UK o nazwieaevolve - informuje serwis Brand Republic.
Okazało się, że internetowa reklama handlowych marek przynosi 40procent całkowitego zaangażowania w markę. Tymczasem w przypadkureklamy w prasie wskaźnik ten wyniósł 31 procent, a w przypadkureklamy telewizyjnej 19 procent.
Badanie pokazało też, że w pierwszej połowie bieżącego rokuśrednie wydatki na reklamę online pięciu sprzedawców (Debenhams,John Lewis, Marks & Spencer, Woolworths oraz Next) stanowiłytylko 2,5 procenta ich reklamowych budżetów.
Wobec tego IAB wnioskuje, że internetowa reklama jest około 16razy bardziej skuteczna niż mogłyby sugerować pieniądze na niąwydane.
W badaniu testowanych było 38 reklam w internecie, prasie,telewizji, radiu i na nośnikach outdoor. Uczestniczyło w nim 1024kobiety w wieku od 30 do 50 lat, które w ciągu ostatnich sześciumiesięcy robiły zakupy przynajmniej u trzech z pięciu wspomnianychsprzedawców.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Siła internetowej reklamy