SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwis internetowy „Przeglądu Sportowego” w nowej wersji. „Musimy prześcigać trendy”

„Przegląd Sportowy” uruchomił nową wersję swojego serwisu internetowego. Najważniejsze zmiany dotyczą wyglądu głównej strony oraz jej topikowy układ grupujący po kilka materiałów dotyczących jednego tematu lub wydarzenia. - Ten kto dzisiaj wejdzie na stronę Przegladsportowy.pl będzie miał poczucie, że widzi zupełnie nowy serwis - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Rafał Romaniuk, p.o. dyrektora zarządzającego segmentem sportowym Grupy Onet-RAS Polska.

W komunikacie towarzyszącym odświeżeniu serwisu „Przeglądu Sportowego” podkreślono, że nową odsłonę wyróżnia przede wszystkim przyjazny układ treści oparty o tzw. tematy dnia. Wszystkie najważniejsze informacje dotyczące danego wydarzenia zgromadzone są w jednym miejscu. Serwis po zmianach zyskał też bardziej przyjazną dla użytkownika i przejrzystą prezentację treści oraz łatwiejszą nawigację.

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Rafał Romaniuk, p.o. dyrektora zarządzającego segmentem sportowym Grupy Onet-RAS Polska podaje przyczyny decyzji o wprowadzeniu nowej odsłony witryny. - Nowa wersja serwisu „Przeglądu Sportowego” to przede wszystkim ogromna zmiana wizualna, strona została kompletnie przebudowana - zaznacza Rafał Romaniuk. - Poprzednia wersja serwisu została stworzona już kilka lat temu i mieliśmy poczucie, że zaczyna odstawać od konkurencji. A my jako lider musimy nie tylko doganiać trendy, ale je prześcigać. Ten kto dzisiaj wejdzie na stronę Przegladsportowy.pl będzie miał poczucie, że widzi zupełnie nowy serwis.

Romaniuk wyjaśnia, że głównym motywem nowej strony jest jej topikowy układ.  - Na otwierającej witrynie widocznych jest kilka topików - ich liczba będzie oczywiście zawsze uzależniona od tego co na bieżąco dzieje się w sporcie. Pod każdym z takich tematów będzie się krył zbiór kilku oddzielnych, dotyczących go materiałów. Będą tam filmy wideo, teksty naszych autorów, a także spora dawka treści powiązanych z segmentem mediów społecznościowych, który obecnie jest w sieci coraz ważniejszy - zapowiada nasz rozmówca i jednocześnie wyjaśnia ambicje zespołu tworzącego obecny projekt.

 

- Chcielibyśmy, by nowy internetowy „Przegląd Sportowy” był trochę gazetą 24 godziny na dobę w tym sensie, że jesteśmy po pierwsze źródłem informacji i kreatorem newsów, a po drugie poszerzamy je o dodatkowe treści - materiały wideo, analizy czy teksty naszych felietonistów i komentatorów - zdradza szef segmentu sportowego Grupy Onet-RAS Polska i potwierdza, że w nowym serwisie znajdzie się, zgodnie z obecnymi trendami jeszcze więcej niż dotąd materiałów wideo. Zastrzega jednak, że to nie forma, ale treść jest najważniejszą bronią „Przeglądu Sportowego”.

- Mamy zespół świetnych autorów, którzy gwarantują naszym odbiorcom dostarczenie treści niespotykanych gdzie indziej w polskiej sieci. I to właśnie jakość dziennikarstwa jest fundamentem, na którym do tej pory opieraliśmy nasz tytuł, i na którym obecnie stoi nowa wersja serwisu - podkreśla Romaniuk.

Według zapowiedzi wydawcy z nowej odsłony serwisu Przegladsportowy.pl można z powodzeniem korzystać na dowolnym urządzeniu mobilnym, jest on bowiem w pełni responsywny.

- W ręce naszych czytelników oddajemy produkt w pełni dostosowany do wymogów dzisiejszych czasów, w których ponad połowa użytkowników odwiedza Przegladsportowy.pl za pośrednictwem urządzeń mobilnych - podkreśla Michał Pol, redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” i serwisów sportowych Grupy Onet-RAS Polska. - Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że otrzymują oni nowoczesny, przejrzysty i przyjazny w codziennym użytkowaniu serwis. Jedno się nie zmienia: nasz zespół tworzą najlepsi w kraju dziennikarze sportowi, fachowcy w swoich dyscyplinach, którzy w przystępny sposób potrafią podać unikalne treści, wzbogacone o komentarze cenionych ekspertów - zapowiada.

Za wdrożenie nowej wersji serwisu odpowiada Dreamlab, spółka z Grupy Onet-RAS Polska. Nowa odsłona Przegladsportowy.pl promowana będzie w mediach Grupy oraz w kanałach społecznościowych.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. wszystkie strony i aplikacje Grupy Onet-RASP zanotowały 20,07 mln realnych użytkowników i 2,69 mld odsłon.

Dołącz do dyskusji: Serwis internetowy „Przeglądu Sportowego” w nowej wersji. „Musimy prześcigać trendy”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alfa
I tak ludzie tam wchodzą tylko przez clickbait z onetu
0 0
odpowiedź
User
p86
Przeglad?
Zwykli lanserzy jak Rudzki czy Pol.
Prawdziwego dziennikarstwa od dawna tam nie ma.
0 0
odpowiedź
User
Lojza
I co z tego, skoro coraz częściej zniżają się do poziomu Pudelka, „Faktu” i innych tego typu?
„Przegląd Sportowy” z poważnej niegdyś gazety przekształca się stopniowo w produkt marketingowy jak Ekstraklasa – niby opakowanie piękne, wizerunek niemal zachodni, profesjonalizm, ale na boisku to mizeria...
0 0
odpowiedź