SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wednesday” to nowy hit Netfliksa. Czy doczeka się kontynuacji?

Serial Netfliksa nawiązujący do „Rodziny Addamsów”, to produkcja dla nastolatków skupiająca się na postaci Wednesday Addams. Od dnia premiery oglądana była ponad 341 milionów godzin, co daje sporą szansę na kontynuację.

Wednesday Addams zostaje wyrzucona ze szkoły po tym, jak zemściła się na prześladowcy swojego brata. Trafia więc do nowej placówki, o bardzo wymownej nazwie - Akademia Nevermore. I tak zaczyna się cała historia bohaterki, której imię od tygodnia nie schodzi z ust subskrybentów Netfliksa.

 

Statystyki oglądalności

Netflix bowiem zaledwie po tygodniu od premiery informuje, że produkcja zadebiutowała na pierwszym miejscu z rekordową liczbą 341,23 mln godzin oglądania, z ponad 50 milionami gospodarstw domowych, które obejrzały serial.

„Wednesday” jest obecnie rekordzistką pod względem największej liczby godzin oglądania w ciągu tygodnia dla anglojęzycznego serialu telewizyjnego w serwisie Netflix.

Serial był numerem 1 w 83 krajach - wyrównując osiągnięcie „Stranger Things 4”.

Poprzedni najlepszy wynik został ustanowiony na przełomie maja i czerwca przez czwarty sezon „Stranger Things”  - wyniósł ponad 335 mln godzin.

Nie jest to rekord oglądalności platformy Netflix. On wciąż należy do koreańskiego serialu „Squid Game” i wynosi 571,76 mln godzin w ciągu tygodnia.

 

Obsada i producenci

W roli głównej wystąpiła Jenna Ortega, serial został wyreżyserowany i wyprodukowany przez Tima Burtona, a jego twórcami/showrunnerami są Alem Gough i Miles Millar. Obsada (Catherine Zeta-Jones, Gwendoline Christie, Christina Ricci) i realizacja jest imponująca, a mimo to Netflix wciąż nie zamówił drugiego sezonu.

Twórcy podkreślają, że są gotowi do dalszej pracy ponieważ mają masę historii do opowiedzenia, w pierwszym sezonie ledwie dotknęli jej powierzchni. Wydaje się więc, że drugi sezon to kwestia czasu.

Coraz więcej abonentów

Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.

Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netflixa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

Dołącz do dyskusji: „Wednesday” to nowy hit Netfliksa. Czy doczeka się kontynuacji?

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
Dobrze by było bo 1 sezon super polecam
0 0
odpowiedź
User
omd
Super serial,czekam na kontynuację!!!!
0 0
odpowiedź
User
adam
To adaptacja znanego juz serialu Rodziny Adamsów...
0 0
odpowiedź