SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół

W styczniu 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Viva!”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w styczniu 2016 roku wyniosła 193 903 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku była ona niższa o 23,04 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 15,36 proc. i średni wynik na poziomie 178 934 egz.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 46,97 proc. do 83 989 egz. W styczniu 2015 roku „Viva!” miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł, a pozostałe dwa za 3,29 zł. Z kolei w styczniu br. wszystkie dwa numery ukazały się w normalnej, wyższej już cenie 3,49 zł.

Oczko niżej znalazł się „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał o 28,11 proc. do 80 268 egz.

Stawkę uzupełnia „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 43 716 egz., która straciła najmniej wśród wszystkich tytułów - było to bowiem 9,85 proc.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w styczniu 2016 roku sprzedały się w liczbie 580 810 egz., o 25,72 proc. mniejszej niż w styczniu 2015 roku (wówczas suma średniej sprzedaży wszystkich tytułów w segmencie wyniosła 781 899 egz.).

ZKDP

styczeń

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

280 673

193 970

193 903

349 632

252 028

251 961

Show

272 436

178 934

178 934

322 454

211 412

211 412

Viva

146 206

93 906

83 989

251 579

158 372

158 372

Flesz Gwiazdy & Styl

127 500

94 884

80 268

185 340

112 145

111 661

Gala

105 956

43 986

43 716

104 000

48 543

48 493

W styczniu 2016 roku w porównaniu do grudnia 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Show” - było to 18,23 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 15,69 proc., odnotowała „Gala” (Grupa Burda).

ZKDP

miesiąc

Wirtualnemedia.pl

styczeń 2016

grudzień 2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

280 673

193 970

193 903

287 753

195 402

195 335

Show

272 436

178 934

178 934

264 974

151 339

151 339

Viva

146 206

93 906

83 989

140 776

94 339

94 339

Flesz Gwiazdy & Styl

127 500

94 884

80 268

128 335

90 239

74 621

Gala

105 956

43 986

43 716

118 044

52 122

51 852

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
"Na czele uplasowało się Party". No tak, z tego co pamiętam to jakieś siedem lat temu się "uplasowało".
odpowiedź
User
Gwidon
kto w ogóle jeszcze te kity czyta?????
odpowiedź