Scholz & Friends Warszawa będzie reklamować Złote Tarasy jako „zew miasta”
Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę działań marketingowych centrum handlowego Złote Tarasy. Agencja będzie współpracować przy tym z firmami LubięTo i MediaOn.
Komunikacja marketingowa warszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy będzie prowadzona pod hasłem „Złote Tarasy - zew miasta”. Komunikaty będą kierowane do obecnych i przyszłych klientów w ramach platformy „Homo urbanus”, którą w przetargu zaprezentowała agencja Scholz & Friends Warszawa.
Scholz & Friends Warszawa na potrzeby nowej kampanii Złotych Tarasów będzie odpowiadać za strategię komunikacji, kreację w zakresie ATL, direct, digital (w tym mediów społecznościowych), eventów i ambient marketingu oraz rekomendacje działań mediowych. Przy tej komunikacji pracować będą również agencja LubięTo - Social Media Agency (działania w social media i technologiczne aspekty strony internetowej) oraz dom mediowy MediaOn (planowanie i zakup mediów). Natomiast Scholz & Friends Warszawa będzie odpowiadać za nadzór strategiczno-kreatywny całego projektu.
Poprzednio obsługą kreatywną Złotych Tarasów zajmowała się agencja Communication Unlimited. Umowa z Scholz & Friends Warszawa została zawarta na półtora roku.
Dołącz do dyskusji: Scholz & Friends Warszawa będzie reklamować Złote Tarasy jako „zew miasta”