„Samotność w święta boli najbardziej” w kampanii Stowarzyszenia mali bracia Ubogich (wideo)
Pod hasłem „Samotność w święta boli najbardziej” rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Przygotowały ją firmy BBDO Warszawa, Papaya Films, Starcom, Televisor i Efektura.
Jak co roku, tuż przed świętami Bożego Narodzenia Stowarzyszenie mali bracia Ubogich organizuje kolacje wigilijne dla starszych, samotnych osób. Właśnie ruszyła kampania społeczna, której celem jest zebranie funduszy na realizację tego projektu. Akcja „Podaruj wigilię” potrwa do końca roku.
Organizowana od wielu lat przez Stowarzyszenie mali bracia Ubogich akcja „Podaruj Wigilię” zwraca uwagę jak trudnym i bolesnym doświadczeniem jest samotność starszych osób, szczególnie w święta.
Podobnie jak w zeszłym roku, agencja BBDO Warszawa, opracowała pro publico bono strategię i kreację wielokanałowej kampanii społecznej promującej akcję Stowarzyszenia.
Kampania obejmuj film emitowany w stacjach telewizyjnych oraz w internecie, spoty radiowe, kampanię digital oraz reklamy prasowe.
Produkcję filmu kolejny rok z rzędu powierzyliśmy Papaya Films, za zakup mediów odpowiadał Starcom. Film wyreżyserował Daniel Jaroszek, jedną z ról zagrała Agata Trzebuchowska, a głosu użyczyła Magdalena Cielecka. Muzyka, wykorzystywana w filmie to utwór "Hold Me In Your Arms Again” w wykonaniu Ran Nir udostępniona przez agencje Track&Fields. Za postprodukcję obrazu odpowiadał Televisor a za udźwiękowienie Efektura.
Darowizny na rzecz Stowarzyszenia można wpłacać poprzez stronę podarujwigilie.pl.
Dołącz do dyskusji: „Samotność w święta boli najbardziej” w kampanii Stowarzyszenia mali bracia Ubogich (wideo)