„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium w 2013, wysoko Wirtualnemedia.pl
„Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”, „Wprost”, TVN24 oraz „Dziennik. Gazeta Prawna” okazały się być najczęściej cytowanymi mediami w ubiegłym roku. Wśród portali internetowych wysokie miejsce zajęły Wirtualnemedia.pl.
Najczęściej cytowanym medium ubiegłego roku była „Rzeczpospolita”, którą cytowano 8229 razy. Na drugim miejscu uplasowała się „Gazeta Wyborcza” z 7428 wzmianek, koleje miejsca zajęły „Wprost” (3043), TVN24 (2792) oraz „Dziennik. Gazeta Prawna” (2626).
Wśród najczęściej cytowanych przekazów prasowych na pierwszej pozycji znalazły się publikacje z „Rzeczpospolitej”. Drugie miejsce należy do „Gazety Wyborczej”, a trzecie zajmuje tygodnik „Wprost”.
Najczęściej cytowanym tygodnikiem w 2013 roku był „Wprost”. Kolejne miejsca zajęły „Newsweek” i „Polityka”.
Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Na drugiej pozycji znalazły się cytowania TVN, na trzeciej TVP Info.
Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na doniesienia stacji RMF FM, Radia Zet oraz TOK FM.
Onet.pl był najbardziej opiniotwórczym portalem 2013 roku. Na Wirtualnemedia.pl powoływano się 284 razy.
Analizę przeprowadzono na podstawie 55 997 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 stycznia do 31 grudnia 2013 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC/ TVN Biznes i Świat) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC).
Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium w 2013, wysoko Wirtualnemedia.pl