SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rynek dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem przed „Tiną”

Pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet niezmiennie zajmuje „Przyjaciółka”, która wyprzedza „Tinę”. W sierpniu br. wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło pismo „Naj”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu 2016 roku wyniosła 202 903 egz. i w porównaniu do sierpnia 2015 roku zmalała o 17,20 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten niezmiennie jest na pierwszym miejscu w swoim segmencie.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajmuje „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 33,78 proc. do 159 742 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 83 413 egz., po spadku o 41,27 proc. - największym w zestawieniu.

Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu sprzedawała się średnio w liczbie 81 407 egz., notując stratę wynoszącą 34,41 proc.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

283 626

202 903

202 903

330 596

245 058

245 058

-17,20%

Tina

260 619

159 742

159 742

324 971

241 221

241 221

-33,78%

Naj

159 971

83 413

83 413

222 972

142 025

142 025

-41,27%

Pani Domu

119 000

81 498

81 407

183 154

124 205

124 114

-34,41%

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Pani Domu” - było to 5,62 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 9,82 proc., odnotowała tutaj „Przyjaciółka”.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

283 626

202 903

202 903

292 361

224 996

224 996

-9,82%

Tina

260 619

159 742

159 742

265 921

160 838

160 838

-0,68%

Naj

159 971

83 413

83 413

159 578

86 840

86 840

-3,95%

Pani Domu

119 000

81 498

81 407

119 143

77 169

77 078

5,62%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: Rynek dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem przed „Tiną”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl