Ruszyły zgłoszenia do Golden Drum 2014, nowe kategorie i nagrody
Organizatorzy festiwalu reklamowego Golden Drum rozpoczęli przyjmowanie zgłoszeń do jego tegorocznej edycji. Wśród kategorii konkursowych pojawiły się dwie nowe: Media i Branded content, debiutuje też nagroda Good Cause Grand Prix.
Zgłoszenia do tegorocznego festiwalu Golden Drum można przesyłać do 19 sierpnia. Proponowane mogą być prace i projekty, które zaczęły być realizowane najwcześniej na początku ub.r. i nie zostały zgłoszone do poprzednich edycji Golden Drum.
Konkurs będzie przebiegał w 17 kategoriach, jak zawsze podzielonych na dwie grupy: Single Channel (obejmującą pojedyncze kanały komunikacji) oraz Multi Channels (dla projektów realizowanych w wielu kanałach komunikacji).
W poszczególnych kategoriach przyznawane będą Złote i Srebrne Bębny oraz Grand Prix. Dodatkowo po raz pierwszy wręczone zostaną nagrody Good Cause Grand Prix - dla projektów o charakterze społecznym. Najlepsze firmy i twórcy otrzymają wyróżnienia specjalne, m.in. Złotą Różę i Siatkę (dla agencji, której prace dostaną najwięcej nagród) oraz Złoty Zegarek (dla dyrektora kreatywnego stojącego za kampanią, która otrzyma najwięcej nagród).
Tegoroczny festiwal odbędzie się od 7 do 10 października, jak zwykle w Portorożu. W konkursie mogą brać udział firmy z Europy Środkowej i Wschodniej.
W zeszłorocznym Golden Drum polskie firmy zdobyły 12 nagród, w tym dwa Grand Prix: 180heartbeats + Jung v. Matt za akcję „Rak'n'Roll Records”, a Getin Bank za kartę Mastercard Display Card (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do Golden Drum 2014, nowe kategorie i nagrody
i przelewem ,co ?