Rusza konkurs na plakat promujący hasło 'Myśl rowerowo'
Wystartowała kolejna edycja konkursu na plakat reklamowyorganizowanego przez firmę AMS. W tym roku prace mają promowaćhasło "Myśl rowerowo".
Tegoroczna ósma edycja konkursu na plakat reklamowy przebiegapod hasłem "Myśl rowerowo". Organizatorzy oczekują pracpokazujących jazdę na rowerze nie tylko jako sposób na zdrowy trybżycia i pomysł na spędzanie wolnego czasu, ale także jako środekkomunikacji w dużych miastach. - W kolejnych edycjach podejmujemyważne tematy społeczne - tym razem chcemy zachęcić mieszkańcówmiast, aby przesiedli się na rowery - mówi Piotr Parnowski, prezesfirmy AMS, która organizuje konkurs.
Prace do 5 listopada mogą przesyłać wszyscy - zarównoprofesjonalni graficy, jak i amatorzy. Oceni je jury, w którym obokwykładowców grafiki (Maciej Buszewicz, Janusz Górski), artystów(Piotr Młodożeniec, Marcin Rene Wawrzkiewicz, Maria Kurpik) ipracowników firm reklamowych (Marcin Mroszczak, Juliusz Donajski,Piotr Parnowski) zasiądzie aktorka, a prywatnie rowerzystka,Magdalena Cielecka. W dwuetapowym głosowaniu wybrane zostaną prace,które trafią na wystawę zorganizowaną w Warszawie 20 listopada, azwycięski plakat będzie prezentowany na nośnikach typu citylight wcałej Polsce. Wybrani przez jury uczestnicy konkursu trafią też na"short listę" w polskich eliminacjach do konkursu Young Creatives,a najlepsi z nich wyjadą do Cannes zmierzyć się z grupamireprezentującymi inne kraje.
Opiekę merytoryczną nad ósmą edycją konkursu Galerii Plakatuobjęło Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, audytemzajmuje się firma KPMG, natomiast patronami medialnymi są tygodnik"Media i Marketing Polska", portal Gazeta.pl oraz Radio TOK FM.
Dołącz do dyskusji: Rusza konkurs na plakat promujący hasło 'Myśl rowerowo'