SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RTB House wprowadza narzędzie ContentGPT

Firma RTB House zapowiedziała wprowadzenie na rynek ContentGPT - rozwiązania, które ma zrewolucjonizować sposób, w jaki marketerzy badają i angażują użytkowników. 

Wykorzystując modele sztucznej inteligencji GPT (Generative Pre-trained Transformer) oraz LLM (Large Language Model), ContentGPT oferuje możliwości analizy określonych zainteresowań i intencji użytkowników stron w otwartym internecie.

RTB House wprowadza rozwiązania w obszarze digital marketingu, oferujące analizę treści na poziomie przewyższającym obecnie dostępne mechanizmy targetowania kontekstowego i klasyfikacji odbiorców.

ContentGPT już wkrótce pojawi się w ofercie firmy. Ma umożliwić jeszcze skuteczniejszą optymalizację wyników klientów w ramach prowadzonych działań performance. Narzędzie to zasili również portfolio produktów innych, należących do Grupy RTB House firm. Platforma DSP Adlook Smart zwiększy precyzję targetowania treści, a PrimeAudience zapewni jeszcze wyższą jakość segmentacji odbiorców.

– Dzięki integracji modeli GPT/LLM z naszym systemem, mnożą się korzyści, jakie możemy zaoferować klientom, zwłaszcza w perspektywie wycofywania plików cookie. Nasze innowacyjne metody analizy danych własnych wydawców pomogą złagodzić następstwa zmniejszonej dostępności danych wymienianych między domenami. Wprowadzamy na rynek najlepsze w tej klasie rozwiązanie, wyznaczające nowe standardy w swojej dziedzinie – stwierdza Robert Dyczkowski, CEO RTB House.

Dołącz do dyskusji: RTB House wprowadza narzędzie ContentGPT

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl