„Rozpocznij przygodę” w kampanii Mitsubishi ASX
Pod hasłem „Rozpocznij przygodę” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors promująca model Mitsubishi ASX. Za akcję odpowiadają Starcom, Imagine, Schulz i Kahuna Love.
Działania promocyjne mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach przy zakupie modelu Mitsubishi ASX i zachęcenie ich do wizyty na stronie mitsubishi.pl oraz w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors w okresie wakacyjnym.
W ramach oferty promocyjnej klient ma możliwość zyskania 10 tys. zł. Częścią oferty jest zaproszenie na oficjalny Zlot Mitsubishi, organizowany po raz pierwszy przez markę w połowie września bieżącego roku.
Działania reklamowe obejmują internet (m.in. sieć mobilna, social media, programmatic, performance marketing, AdWords) a także prasę, radio i telewizję.
Kampanię na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Imagine, Schulz i Kahuna Love.
Dołącz do dyskusji: „Rozpocznij przygodę” w kampanii Mitsubishi ASX