SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rozpocznij przygodę” w kampanii Mitsubishi ASX

Pod hasłem „Rozpocznij przygodę” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors promująca model Mitsubishi ASX. Za akcję odpowiadają Starcom, Imagine, Schulz i Kahuna Love.

Działania promocyjne mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach przy zakupie modelu Mitsubishi ASX i zachęcenie ich do wizyty na stronie mitsubishi.pl oraz w autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors w okresie wakacyjnym.

W ramach oferty promocyjnej klient ma możliwość zyskania 10 tys. zł. Częścią oferty jest zaproszenie na oficjalny Zlot Mitsubishi, organizowany po raz pierwszy przez markę w połowie września bieżącego roku.

Działania reklamowe obejmują internet (m.in. sieć mobilna, social media, programmatic, performance marketing, AdWords) a także prasę, radio i telewizję.

Kampanię na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Imagine, Schulz i Kahuna Love.

Dołącz do dyskusji: „Rozpocznij przygodę” w kampanii Mitsubishi ASX

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kinga32
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
odpowiedź