Rossmann wybrał do współpracy agencję Hand Made
Sieć drogerii Rossmann wybrała do współpracy reklamowej agencję Hand Made. Będzie pracować dla marek Babydream i Domol.
Rossmann nawiązał współpracę z agencją reklamową Hand Made. Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii dla dwóch marek własnych drogerii - Babydream i Domol.
W ramach współpracy agencja opracowuje koncepcję kreatywną oraz odpowiada za nadzór nad realizacją kampanii. Firmy nie ujawniają, w jaki sposób nawiązały współpracę. Nie podają też informacji o okresie zawartej umowy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Pod koniec roku Rossmann rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. Wybrał wówczas do współpracy agencję Zenith (Publicis Media), kończąc tym samym kooperację z Initiative (Mediabrands).
Rossmann ma 1605 drogerii w całej Polsce (wg stanu na lipiec ub.r.).
Dołącz do dyskusji: Rossmann wybrał do współpracy agencję Hand Made