RL Media i Salestube z obsługą marki SuperMenu Anny Lewandowskiej
Dom mediowy RL Media i agencja SalesTube (Group One) zajmą się obsługą nowej marki Anny Lewandowskiej - cateringu dietetycznego SuperMenu. Prowadzone działania są wynikiem wygranego konkursu ofert.
Spółki Group One będą odpowiedzialne za wsparcie biznesu Anny Lewandowskiej w zakresie performance marketingu, SEO, działań paid search oraz paid social.
W kolejnych etapach współpracy planowane jest skalowanie prac na inne kanały oraz ekspansja marki na całą Polskę. Obecnie firma dostarcza catering na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia i innych dużych miast.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.
SuperMenu to catering dietetyczny stworzony przez Annę Lewandowską.
Dołącz do dyskusji: RL Media i Salestube z obsługą marki SuperMenu Anny Lewandowskiej
- Ta pani się odkleiła od realiów i myśli, że jak na pudełku będę miał jaj twarz, albo odciśniętą pierś to sałatka za 40 złotych nie będzie zdrowasza. Jedyne to ona bogatsza. Dlaczego nie kupować jedzenia od specjalistów tylko od dziuni w Niemczech? Na pewno produkty będą od polskich kur. Już widzę jak zajadą cenowo tych producentów, żeby zwiększyć zysk - szykuje się qulinarna jessica Bentley.
- WŁASNIE TAK WYGLĄDAJĄ PRZETARGI I KONKURSY OFERT. Marek wie, że to robi, ale ściągnijmy trochę pomysłów z rynku i zajmijmy trochę czasu innym, Tak dla jak, bo my mamy już wszystko ustawione.
Trzymam kciuka za powodzenie w ...