SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy tygodnia: Cilit Bang, Equinox, L'Oreal, Bosch, Iglotex (wideo)

Tym razem do naszego zestawienia najciekawszych reklam mijającego tygodnia trafiły dwie lokalne i trzy zagraniczne produkcje. Są to polskie reklamy marek Bosch i Iglotex oraz międzynarodowe spoty promujące Cilit Bang, Equinox i L'Oreal.

Cilit Bang: „The Mechanic”
Agencja: BETC Paris

Fantastycznie zrobiona reklama de facto nudnego, mało sexi produktu - środka czyszczącego. Brawo za pomysł i świetną kreację oraz idealnie dobraną muzykę.

W trwającym ponad półtorej minuty spocie reklamowym marki nie ma już pojawiającego się wielokrotnie w kampaniach Cilit Bang brand hero tej marki, Barry'ego Scotta. Głównym bohaterem obecnego filmu jest mechanik samochodowy, w rolę którego wcielił się Daniel Cloud Campos, profesjonalny tancerz, który jest autorem choreografii wykorzystanej w reklamie.

Gdy po zamknięciu drzwi garażu, w którym naprawia samochody, rozlewa na posadzkę olej, postanawia go posprzątać. Zaczyna wszystko czyścić przy użyciu różnych wariantów środków czyszczących marki Cilit Bang. Robi to jednocześnie tańcząc w rytm piosenki Flashdance „She's a Maniac”.

 

Iglotex - Proste historie
Agencja: GPD Agency, Havas Media

Fajny pomysł na wykorzystanie do promocji marki celebrytów – jak widać mogą wspierać produkty żywnościowe niekoniecznie się nimi zajadając, ale wracając do wspomnień, dzielić się codziennym życiem.

Firma Iglotex, producent mrożonej żywności, rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową promującą nowe produkty pod nazwą Proste Historie. Biorą w niej udział Anna Dereszowska, Krystyna Janda i Wojciech Mann. Jest to pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa firmy Iglotex. W 2011 roku, po rebrandingu, odświeżono portfolio jej produktów.

Kampania promująca nowe mrożonki Proste Historie (m.in. pierogi, pyzy) obejmuje telewizję  (kanały ogólnopolskie i tematyczne), radio, VOD i portale internetowe. Obecnie emitowane są trzy wersje spotów - osobno z udziałem Anny Dereszowskiej, Wojciecha Manna i Krystyną Jandą. Każda z tych osób opowiada w reklamie swoją historię związaną z jedzeniem, np. Wojciech Mann mówi o pierogach.

 

Bosch: „Akademia Smaku”
Agencje: Insignia, PrimeMovers, OMD

Ciekawy, niestandardowy sposób promocji marki za pomocą telewizyjnej miniprodukcji. Coś innego niż klasyczny spot na pewno zwróci uwagę widzów.

Nowa odsłona kampanii „Akademia smaku” promującej sprzęt AGD marki Bosch obejmuje miniserial w TVP z udziałem aktorki Katarzyny Glinki i kucharza Tomasza Jakubiaka. W miniserialu Jakubiak będzie wyjaśnia i pokazuje Glince, jak przygotowywać różne potrawy przy pomocy urządzeń AGD marki Bosch. Podukcja będzie składać się z 12 odcinków, które są emitowane w TVP2 od minionego piątku co tydzień o godz. 19:55.

Kampania obejmuje też billboardy i zwiastuny sponsorskie w telewizji oraz serwis Akademiasmaku.pl, w którym pokazywane się m.in. klipy i porady Tomasza Jakubiaka oraz blogerów kulinarnych Tomasza Lacha i Piotra Ogińskiego. Na stronie będzie można wziąć udział w konkursie i w ramach nagrody uczestniczyć w warsztatach kulinarnych organizowanych przez markę Bosch.

Ponadto będzie ukazywać się elektroniczny magazyn kulinarny z foto- i wideorelacjami z warsztatów kulinarnych, a także przepisami uczestników „Akademii smaku”. Na sprzęcie AGD w sklepach znajdą się natomiast materiały POS.

Spoty telewizyjne będą emitowane do 14 lutego br., a miniserial - do 11 kwietnia br.

 

Equinox: „Commit to something”
Agencja: Wieden+Kennedy New Jork

Odważna sesja zdjęciowa wykorzystana w tej kampanii nie może zostać nie zauważona. Reklamy nie tylko promują markę, ale też niosą określone wartości, przesłanie, ważny przekaz.

Modelka Lydia Hearst, zawodnik MMA Alan Jouban i Bianca Van Damme, córka Jean-Claude Van Damme’a pokazują się na prowokujących zdjęciach reklamowych sportowej marki Equinox. Kampania namawia do poświęcenia się własnym pasjom. Siedem zdjęć reklamowych zostało zrobionych przez fotografa mody Stevena Kleina w trakcie trwającej trzy dni sesji w Los Angeles.

Fotografie, z których każda opatrzona jest hasłem „Commit to something” (Poświęć się czemuś) w ostrych barwach i śmiałych aranżacjach namawiają odbiorców do tego, by nadali swojemu życiu nowy sens dzięki poświęceniu się konkretnej pasji - na przykład społecznej aktywności, sportowej rywalizacji czy walce o tolerancję dla seksualnej odmienności.

Na zdjęciach tworzących kampanię pojawiają się znane postaci - modelka Lydia Hearst, startujący w walkach MMA Alan Jouban czy Bianca Van Damme, córka aktora Jean-Claude Van Damme’a.

Reklamy opatrzone hashtagiem #CommitToSomething będą publikowane w internecie, mediach społecznościowych i druku. Pojawią się także jako reklama zewnętrzna w kilkunastu miastach na świecie m.in. Nowym Jorku, Londynie i Toronto.

 

L'Oreal Paris: „#WorthSaying”
Agencje: McCann, Alison Brod Public Relations

Kampania nie dość, że piękna, to jeszcze mądra. Zwraca uwagę, że kobiety to nie tylko skoncentrowane na własnym wyglądzie puste istoty, ale przede wszystkim osoby wartościowe, mające wiele ważnego do powiedzenia.

Firma kosmetyczna L'Oreal podczas ceremonii Złotych Globów w niedzielę 10 stycznia rozpoczyna kampanię pod hasłem „#WorthSaying”. Jej ambasadorkami zostały Julianne Moore, Frieda Pinto i Eva Longoria. Kampania „#WorthSaying” ma zachęcić kobiety do tego, by mówiły o tym, co według nich jest ważne, cokolwiek to jest.

- L'Oreal Paris zawsze wierzył w piękno i wewnętrzną wartość każdej kobiety - powiedziała Karen Fondu, prezes firmy. - Kampania #WorthSaying jest zakorzeniona w tagline marki: „Ponieważ jesteś tego warta” i nawiązuje do przekonania, że każda kobieta ma coś wartościowego do powiedzenia.

Według badań marki, większość kobiet zgadza się z tym, że silny i motywujący język daje im większe poczucie własnej wartości oraz pomaga inspirować do osiągania własnych celów

Pretekstem do uruchomienia kampanii jest ceremonia wręczenia Złotych Globów, której L'Oreal jest sponsorem. Startując właśnie wtedy koncern chce podkreślić, że wychodzi poza temat urody i zewnętrznego piękna, że owszem - wygląd na czerwonym dywanie jest ważny, ale nie jest jedyną rzeczą w umysłach kobiet.

Kampanię „#WorthSaying” promować będą Julianne Moore, Eva Longoria i Frieda Pinto, w mediach społecznościowych, m.in. na swoich profilach na Twitterze. Reklamy pojawią się też w „Hollywood Reporter” oraz w internecie i telewizji.

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Cilit Bang, Equinox, L'Oreal, Bosch, Iglotex (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl