SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cennik reklamowy TVP: prawie 60 tys. zł za spot przy "M jak miłość"

W opublikowanym na styczeń 2023 roku cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najwyższe stawki określono dla reklam wyświetlanych przy serialu "M jak miłość" i programie "The Voice Senior" w TVP2.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

59,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy serialu "M jak miłość" w TVP2. Niewiele mnie, bo 57 tys. zł trzeba zapłacić przy startującym od stycznia w sobotnie wieczory programie "The Voice Senior".

W TVP2 najwyższe ceny reklam obowiązują przy części seriali. 40,9 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy "Barwach szczęścia", 40,2 tys. zł - przy "Na dobre i na złe" i 32,7 tys. zł przy wracającym na antenę Dwójki serialu "Na sygnale".

W piątkowe wieczory TVP2 będzie pokazywać program taneczny "You can dance" - za spot przy nim reklamodawcy zapłacą 31,4 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W TVP1 jedną z najdroższych pozycji reklamowych jest nadawany w niedzielne wieczory program "Sanatorium miłości" - stawka wynosi 49,8 tys. zł.

Za reklamę przy serialu "Dom pod dwoma orłami" trzeba zapłacić 39,5 tys. zł. Na 22,8 tys. zł wyceniono spot przy "Ojcu Mateuszu", zaś przy "Komisarzu Alexie" - na 21,9 tys. zł.

Reklama przy "Wiadomościach" kosztuje 32,7 tys. zł przy emisjach w niedzielne wieczory i 49 tys. zł w dni powszednie.

Za spot przy prognozie pogody trzeba zapłacić 47,8 tys. zł w niedziele i 45 tys. zł w dni robocze. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio: 46,8 tys. zł i 38,5 tys. zł.

Biuro reklamy Telewizji Polskiej jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na styczeń. Jako jedyne - jak dotychczas - ogłosiło również zasady sprzedaży reklam obowiązujące w 2023 roku.

W ub.r. przychody Telewizji Polskiej zwiększyły się o 7,2 proc. do 3,25 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,7 proc. do 3,12 mld zł zysk netto skurczył się ze 198,32 do 3,89 mln zł.

W planie finansowym na br. Telewizja Polska zapisała wzrost przychodów do 3,42 mld zł, zwiększyć mają się zarówno wpływy z reklam i sponsoringu, jak i rekompensaty abonamentowej. W górę pójdą też koszty energii i usług zewnętrznych, a ze sprzedaży obligacji skarbowych nadawca spodziewa się minimum 171 mln zł straty.

Dołącz do dyskusji: Cennik reklamowy TVP: prawie 60 tys. zł za spot przy "M jak miłość"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl