Reklamowy sukces "Przekroju"
Wydawnictwo Edipresse zadowolone z wyników "Przekroju"
Tygodnik Przekrój, w rok po relaunchu, który miał miejsce w kwietniu 2003 roku realizuje wszystkie strategiczne cele - powiedział nam Iwona Zabielska-Stadnik dyrektor tygodnika Przekrój.
- Utrzymuje dobrą, wysoką sprzedaż na poziomie powyżej 100 tyś egzemplarzy. Porównując poziomy sprzedaży z kwietnia 2003 i kwietnia 2004 - spadek sięga zaledwie 4,7%. Dla porównania - Newsweek w rok po wejściu na rynek (wrzesień 2001) odnotował spadek sprzedaży o 24% (wrzesień 2002), a z innego segmentu wzięty Glamour, który pojawił się na rynku dokładnie w tym samym czasie, co Przekrój, po roku ma spadek o 38,5% - dodaje Zabielska-Stadnik.
Dobre wyniki sprzedaży Przekroju docenili reklamodawcy. Tygodnik odnotowuje regularny wzrost wpływów ze sprzedaży reklam. W minionym kwartale osiągnął rekordowy wynik - blisko 8 mln zł. W stosunku do tego samego okresu z ubiegłego roku jest to wzrost o 126%.
- Kolejny sukces zrealizowany dzięki przyjętej strategii, to zmiana struktury czytelniczej - zwiększony do niemal 50% udział mężczyzn. Są to mieszkańcy dużych miast, o wysokich dochodach, z wykształceniem wyższym. Korzystnej zmianie ulega również czytelnictwo. Szata graficzna tygodnika, jego okładki, zawartość merytoryczna i działania promocyjne zdobyły uznanie środowiska mediów i reklamy. Przekrój zdobył 12 nagród w prestiżowych konkursach: Media Trend, Chimera, Izby Polskich Wydawców Prasy. Przekrój zapowiada, że w drugiej połowie roku nie osłabi swojej aktywności na żadnym polu - mówi Iwona Zabielska-Stadnik.
Dołącz do dyskusji: Reklamowy sukces "Przekroju"