Reaktywacja "Na żywo"
"Na Żywo" bardziej nowoczesne, eleganckie i aktualne
Od numeru 10 (na rynku od 23 kwietnia) dwutygodnik Na Żywo, wydawany przez Axel Springer Polska, będzie się ukazywał w nowej szacie graficznej i w nowym, większym formacie (230 x 297 mm). Nowa koncepcja graficzna odpowiada najnowszym trendom w magazynach: jest przejrzysta, elegancka, oparta na dużych, bardzo dobrych zdjęciach. Autorem layoutu jest dyrektor artystyczny Gyorgy Karvazy.
Merytorycznie magazyn wzbogacono o nowe rubryki, poszerzające dotychczasową formułę magazynu typu people. Na Żywo będzie więcej pisało o trendach w modzie i urodzie, nowym elementem będzie "wywiad urodowy" z gwiazdą. Wprowadzone zostaną również wywiady gwiazdorskich par, uzupełnione analizami fachowców, dotyczących perspektyw związku. W dwutygodniku nie zabraknie też interesujących porównań dwóch znanych osób, konkurujących ze sobą na różnych polach.
- Wszystkie zmiany są konsekwentną, trwającą od trzech lat drogą zespołu Na Żywo w kierunku pisma nowoczesnego, aktualnego i eleganckiego - mówi Katarzyna Nazarewicz, redaktor naczelna dwutygodnika.
Do całego nakładu dołączona będzie płyta DVD z filmem "Chłopaki nie płaczą".
Wejściu na rynek zmienionego Na Żywo towarzyszyć będzie kampania promocyjna - radiowa i prasowa.
Dołącz do dyskusji: Reaktywacja "Na żywo"