Raport sponsoring sportowy: piłka nożna najchętniej wspierana
Blisko 80 proc. polskich firm angażujących się w sponsoring przewiduje wzrost rynku sponsoringu sportowego w najbliższych latach.
Rola sponsoringu jako narzędzia komunikacji firm stale rośnie, a sport jest dziedziną zdecydowanie najczęściej wspieraną przez przedsiębiorstwa w Polsce - wynika z raportu wydanego przez agencję marketingu sportowego SportWin oraz Pentagon Research.
Jakie obszary sponsoruje Państwa firma?
Prawie 90 proc. polskich firm wspierających sport wyraża zadowolenie z prowadzenia działań sponsoringowych, a co czwarta planuje wyraźne zwiększenie wydatków na tę formę promocji.
Czy są Państwo zadowoleni z wyników działań sponsoringowych?
Czy mają Państwo zamiar w przyszłości budżet przeznaczony na sponsoring?
Sponsorzy najchętniej wspierają piłkę nożną, siatkówkę i sporty motorowe, ale przewidują też swoje rosnące zaangażowanie w piłce ręcznej i sportach zimowych.
Jakie dyscypliny sportu sponsoruje Państwa firma?
Które z dyscyplin sportowych, Państwa zdaniem mogą w przyszłości liczyć się z zainteresowaniem sponsorów?
Badanie zostało przeprowadzone przez Pentagon Research w dniach 1 czerwca – 31 sierpnia 2010 r. na próbie 100 respondentów. Metodą badawczą zastosowaną do realizacji badania była ankieta internetowa (CAWI). Dobór próby miał charakter celowy. O wypełnienie kwestionariusza proszeni byli pracownicy działów marketingu firm wykorzystujących działania sponsoringowe.
Dołącz do dyskusji: Raport sponsoring sportowy: piłka nożna najchętniej wspierana