Spada słuchalność RMF FM - Radio ZET i VOX FM z największymi wzrostami. Radio Maryja wyprzedziło Trójkę
W czwartym kwartale ub.r. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskały ex aequo Radio ZET i VOX FM - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od października do grudnia 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,2 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 1 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,9 proc. (udział tej stacji względem fali październik-grudzień 2022 roku wzrósł o 0,6 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu; ex aequo z VOX FM, którego wynik zwiększył się do 3,4 proc.).
Przewaga RMF FM nad Radiem ZET zmalała o 1,6 pkt. proc. do 15,3 pkt. proc.
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,2 proc. (bez zmian).
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wyniósł 5,2 proc. (w dół o 0,3 pkt. proc.).
Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,5 proc.; w dół o 0,1 pkt. proc.).
Na dwunastym miejscu znalazła się Trójka - w dół z 2,3 proc. do 1,8 proc., którą wyprzedziło Radio Maryja.
Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.
Dołącz do dyskusji: Spada słuchalność RMF FM - Radio ZET i VOX FM z największymi wzrostami. Radio Maryja wyprzedziło Trójkę