Publicis Groupe przejmuje agencję VIVnetworks
Publicis Groupe, do której należą takie agencje, jak Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Starcom, Zenith ogłosiła przejęcie VIVnetworks, agencji marketingu afiliacyjnego w Europie Środkowej i Wschodniej. ViVnetworks zostanie zintegrowana z platformą marketingu efektywnościowego Publicis Groupe - CJ.
Publicis Group wskazuje, że marketing afiliacyjny jest ważną częścią ekosystemu commerce, dzięki połączeniu technologii i partnerstw biznesowych, które umożliwiają tworzenie angażujących doświadczeń zakupowych. Globalne wydatki na reklamę w obszarze marketingu afiliacyjnego wynoszą obecnie 14 miliardów dolarów i rosną, a w 2024 roku mają wynieść 15,7 miliarda dolarów.
VIVnetworks z portfolio ponad 900 sprzedawców w 27 krajach, pomaga markom e-commerce w skalowaniu działań marketingowych, wspierając wzrost sprzedaży online i rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej i na świecie.
Agencja zostanie zintegrowana z globalną platformą marketingu efektywnościowego Publicis Groupe – CJ.
Wykorzystanie synergii VIVnetworks i CJ z niedawno nabytymi przez Publicis Groupe podmiotami Profitero i CitrusAd oraz Epsilonem, pozwoli pogłębić wiedzę o konsumencie i produktach, co przełoży się na możliwość dokładniejszej personalizacji benefitów marki we wszystkich punktach styku na ścieżce zakupowej i dzięki temu jeszcze bardziej wzmocni ofertę Grupy w dziedzinie e-commerce.
VIVnetworks zostanie zintegrowane z CJ w Europie kontynentalnej i będzie działać pod kierownictwem Tobiasa Allgeyera, senior vice presidenta CJ na region EMEA, z siedzibą w Monachium. Założyciele VIVnetworks, Vladan Hejnic, CEO i Robert Studený, COO, dołączą do kadry zarządzającej CJ na Europę Środkową i Wschodnią.
- CJ rozpoczął współpracę z VIVnetworks dziesięć lat temu, korzystając z ogromnego doświadczenia agencji w marketingu afiliacyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzisiaj mogę tylko potwierdzić, że jest to ogromny sukces. VIVnetworks rozwinęła się i zbudowała doświadczenie nie tylko w tym regionie, ale osiągnęła dojrzałość na tle całego rynku afiliacyjnego na świecie. Teraz, łącząc siły pod wspólnym parasolem CJ, będziemy pomagać naszym klientom, wydawcom oraz agencjom, osiągać sukces w działaniach commerce’owych, bazując na unikatowej, regionalnej i globalnej ekspertyzie w zakresie marketingu efektywnościowego, wspieranego analityką, technologią i partnerstwami biznesowymi - powiedział Mayuresh Kshetramade, CEO CJ.
Vladan Hejnic, założyciel i CEO VIVnetworks dodał, że integracja VIVnetworks w ramach CJ oznacza połączenie ogromnego doświadczenia i kompetencji.
- CJ jest globalną siecią performance marketingu i platformą technologiczną z doświadczeniem na lokalnych rynkach w skali globalnej. Dołączając do CJ, zespół VIVnetworks wzmocni tę ekspertyzę, stając się główną siłą w Europie Środkowo -Wschodniej, co przyniesie korzyści VIVnetworks, CJ i globalnym klientom Publicis Groupe. Nasi reklamodawcy będą mogli korzystać nie tylko ze sprawdzonych w działaniu, opartych na najbardziej aktualnych tendencjach insightów, najlepszych praktyk i wiedzy z lokalnych rynków całego świata, ale także z bogatego doświadczenia Publicis Groupe w obszarze transformacji commerce, którą eksperci CJ posiadają w obszarach data science, produktów, rozwoju wydawców i prewencji nieuczciwym praktykom – dodał.
Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe przejmuje agencję VIVnetworks