Przyrodnik, piloci, małżeństwo i studenci w nowych reklamach Lotto
Rusza trzecia odsłona kampanii reklamowej Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem”. Akcję na zlecenie Totalizatora Sportowego przygotowały firmy Brain i ZenithOptimedia Group.
Bohaterami startującej właśnie kampanii Lotto są przyrodnik opiekujący się sową, pilot z pilotką, małżeństwo mieszkające z babcią w urokliwym domku oraz bliźniacy studenci w akademiku. Wszyscy opowiadają, na co wydaliby wygraną w Lotto. Okazuje się, że nie tylko chcą realizować swoje niebanalne pasje i marzenia, lecz również dzielić się nagrodą z innymi.
W takiej samej konwencji były utrzymane poprzednie reklamy Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem”. W emitowanych przed rokiem wystąpili harleyowiec, staruszek i góral (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty), a w pokazywanych w czerwcu ub.r. - kobieta startująca w rajdach samochodowych, kibic piłkarski i strażak (zobacz te reklamy).
>>> Ponad 300 mln zł zysku netto Totalizatora Sportowego
- Pokazujemy ludzi z pasją, pięknymi marzeniami, którzy mogą być sąsiadami każdego z nas. To ludzie, którzy nie chcą żyć wyłącznie dla siebie - mówi Wojciech Szpil, prezes Totalizatora Sportowego. - Dzielenie się z innymi wygraną poprzez realizację wspólnych marzeń jest, jeśli mogę tak to ująć, pewną uniwersalną wartością, która dla nas wszyscy powinna być jednym z życiowych drogowskazów - podkreśla.
Obecna odsłona kampanii przez cały luty będzie prowadzona w telewizji, internecie oraz na outdoorze (city lighty i siatki wielkoformatowe). Kreacją reklam zajęła się agencja Brain, spoty telewizyjne wyreżyserowała Anna Maliszewska współpracująca z domem Film Produkcja, a media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Przyrodnik, piloci, małżeństwo i studenci w nowych reklamach Lotto