SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przyrodnik, piloci, małżeństwo i studenci w nowych reklamach Lotto

Rusza trzecia odsłona kampanii reklamowej Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem”. Akcję na zlecenie Totalizatora Sportowego przygotowały firmy Brain i ZenithOptimedia Group.

Bohaterami startującej właśnie kampanii Lotto są przyrodnik opiekujący się sową, pilot z pilotką, małżeństwo mieszkające z babcią w urokliwym domku oraz bliźniacy studenci w akademiku. Wszyscy opowiadają, na co wydaliby wygraną w Lotto. Okazuje się, że nie tylko chcą realizować swoje niebanalne pasje i marzenia, lecz również dzielić się nagrodą z innymi.

W takiej samej konwencji były utrzymane poprzednie reklamy Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem”. W emitowanych przed rokiem wystąpili harleyowiec, staruszek i góral (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty), a w pokazywanych w czerwcu ub.r. - kobieta startująca w rajdach samochodowych, kibic piłkarski i strażak (zobacz te reklamy).

>>> Ponad 300 mln zł zysku netto Totalizatora Sportowego

- Pokazujemy ludzi z pasją, pięknymi marzeniami, którzy mogą być sąsiadami każdego z nas. To ludzie, którzy nie chcą żyć wyłącznie dla siebie - mówi Wojciech Szpil, prezes Totalizatora Sportowego. - Dzielenie się z innymi wygraną poprzez realizację wspólnych marzeń jest, jeśli mogę tak to ująć, pewną uniwersalną wartością, która dla nas wszyscy powinna być jednym z życiowych drogowskazów - podkreśla.

Obecna odsłona kampanii przez cały luty będzie prowadzona w telewizji, internecie oraz na outdoorze (city lighty i siatki wielkoformatowe). Kreacją reklam zajęła się agencja Brain, spoty telewizyjne wyreżyserowała Anna Maliszewska współpracująca z domem Film Produkcja, a media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: Przyrodnik, piloci, małżeństwo i studenci w nowych reklamach Lotto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl