„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych po trzech kwartałach
W trzech pierwszych kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 217 951 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku zmalała o 16,91 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 17,79 proc. do 177 660 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 96 420 egz., po spadku o 24,90 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawała się średnio w liczbie 91 467 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 30,57 proc.
Wirtualnemedia.pl | I-III kwartał | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 287 864 | 217 951 | 217 951 | 354 523 | 262 310 | 262 310 |
Tina | 279 758 | 177 675 | 177 660 | 327 688 | 216 105 | 216 105 |
Naj | 169 437 | 96 436 | 96 420 | 218 153 | 128 383 | 128 383 |
Pani Domu | 135 157 | 91 558 | 91 467 | 199 247 | 131 834 | 131 743 |
We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również była „Przyjaciółka”, której wynik względem września ub.r. zmniejszył się o 10,80 proc. do poziomu 206 982 egz.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (154 351 egz.; w dół o 16,78 proc.), a trzecie - „Naj” (90 511 egz., spadek o 11,48 proc.).
Najwięcej również i tutaj straciła, będąca czwarta w zestawieniu, „Pani Domu”. Wynik tego tytułu zmalał o 24,79 proc. do 74 070 egz.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 269 430 | 206 982 | 206 982 | 317 873 | 232 037 | 232 037 |
Tina | 252 972 | 154 501 | 154 351 | 291 636 | 185 466 | 185 466 |
Naj | 154 955 | 90 661 | 90 511 | 179 942 | 102 254 | 102 254 |
Pani Domu | 117 675 | 74 161 | 74 070 | 158 040 | 98 578 | 98 487 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych po trzech kwartałach