Promocja Raiffeisen Banku
2000 bogato ilustrowanych kalendarzy National Geographic stanowi pulę prezentów w promocji Raiffeisen Bank Polska SA
Koncepcję oraz kampanię informacyjną przygotowała agencja reklamowa Ad Fabrika FCB, natomiast rozwiązania mobilne stworzyła agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Akcja rozpoczęła się 27 stycznia i potrwa do końca lutego.
Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB prowadzi promocję dla Raiffeisen Bank Polska S.A., której system SMSowy przygotowała i opracowała agencja mobile marketingowa - MobiJOY!. Kierowana jest ona do klientów, którzy zrealizują transakcje dowolną kartą kredytową Raiffeisen Bank Polska S.A. na kwotę min. 500 zł. Kolejnym krokiem jest wysłanie pod numer 7101 (koszt 1 zł netto, czyli 1,22 zł brutto) SMSa o treści: karta.imię.nazwisko.kwota_transakcji. Pierwsze 2000 osób biorących udział w promocji otrzyma bogato ilustrowany kalendarz National Geographic na 2005 rok. W akcji tradycyjne losy zostały zastąpione SMSami, gdyż dla znacznej części potencjalnych uczestników taki mechanizm jest najważniejszym bodźcem skłaniającym do wzięcia udziału w promocji.
Akcja wspierana jest reklamą w internecie, infolinią oraz mailingiem skierowanym do klientów Raiffeisen Bank Polska S.A..
Dołącz do dyskusji: Promocja Raiffeisen Banku