Profile dla Kompanii Piwowarskiej
Agencja profile jest koordynatorem drugiej edycji inicjatywyspołecznej 'Warto być za', organizowanej przez Kompanię PiwowarskąSA.
Profile zapewnią obsługę komunikacyjną i doradczą. W ramachumowy profile będą również realizowały działania związane zprzygotowaniem i przeprowadzeniem konkursu grantowego dlaorganizacji pożytku publicznego. Agencja będzie równieżodpowiedzialna za koordynację kampanii outdoor i on-line orazprzygotowanie strony internetowej www.warto.eu.
Celem inicjatywy społecznej "Warto być za" jest aktywizacja iwsparcie organizacji pozarządowych w realizacji projektówadresowanych do najbardziej potrzebujących. Głównym elementemkampanii jest konkurs grantowy dla organizacji pożytku publicznego.Jego celem jest wyłonienie i realizacja projektów zmierzających doprzeciwdziałania wykluczeniu społecznemu spowodowanemu ubóstwem.Zwycięskie propozycje otrzymają dofinansowanie o łącznej wartości1,5 mln PLN, w wysokości do 90% budżetu konkretnego projektu.
W pierwszej edycji konkursu grantowego wzięło udział około 100organizacji pożytku publicznego z całej Polski. Spośród nadesłanychprojektów wyłoniono 9 zwycięskich. Laureatom konkursu dziękidofinansowaniu udało się m.in. przygotować mieszkania dlausamodzielniających się podopiecznych domu dziecka, uruchomićświetlicę środowiskową dla niepełnosprawnych, czy biuro porad dlaosób wykluczonych społecznie.
Partnerami akcji są m.in.: ClearChannel, KPMG, Pentor ResearchInternational.
Dołącz do dyskusji: Profile dla Kompanii Piwowarskiej