Produkty Gellwe w nowych opakowaniach z Frugo od Dragon Rouge
Marka Gellwe (FoodCare) zmienia wizualizację opakowań swoich produktów. Zaprojektowała je agencja Dragon Rouge.
Na nowych opakowaniach widnieje delikatnie zmienione logo marki Gellwe, które uzupełnia widoczne u dołu hasło „Właśnie to lubię”. Logotyp, a co za tym idzie szarfa, na której znajduje się na opakowaniach, uległy powiększeniu.
Zachowane zostały podstawowe kolory opakowań. Powiększono niektóre grafiki, np. kubeczki z kisielem oraz owoce składające się na dany smak na opakowaniach Słodkich Kubków Gellwe. Zmianie uległa także czcionka napisów. Grafikę opakowań uzupełniają informacje dotyczące wartości kalorycznych produktu.
Produkty w nowych opakowaniach zaczęły się pojawiać od początku roku. Obecnie w sklepach można znaleźć galaretki, budynie, kisiele, babeczki na licencji firmy Disney, aromaty do ciast oraz kakao. Proces stopniowej wymiany starych opakowań na nowe przewidziany został na ok. 6 miesięcy.
Za zmianę wizualizacji opakowań produktów Gellwe odpowiedzialna jest agencja Dragon Rouge.
Dołącz do dyskusji: Produkty Gellwe w nowych opakowaniach z Frugo od Dragon Rouge