Gellwe rusza z przedświąteczną kampanią reklamową
Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową kampanię reklamową. Przygotowały ją agencje Plej i Initiative (Mediabrands).
Spoty prezentujące jedne z najpopularniejszych produktów Gellwe: Sernik borówkowy, Galaretkę Borówkową i Śnieżkę bitą śmietanę emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (głównych i tematycznych). Marka będzie aktywna reklamowo również w internecie, m.in. w serwisie YouTube.
Za realizację kampanii, w tym za planowanie i zakup mediów, odpowiada agencja mediowa Initiative (Mediabrands).
To pierwsza w tym roku kampania marki Gellwe i jednocześnie kontynuacja ubiegłorocznych działań, realizowanych również przez Initiative (w efekcie wygranego przetargu agencja przedłużyła współpracę z FoodCare nawiązaną w 2022 roku).
Billboard sponsorski przygotowała agencja Plej. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel, a producentem jest Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Gellwe rusza z przedświąteczną kampanią reklamową