SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PricewaterhouseCoopers wybiera Lowe

Agencja Lowe przejmie globalne obowiązki kreatywne w ramach budżetu reklamowego firmy PricewaterhouseCoopers (PwC).

W finałowej części przetargu należąca do Interpublic Group agencja pokonała DDB (Omnicom). Ta dwójka wcześniej w pokonanym polu zostawiła trzy inne agencje - informuje serwis Adweek.

Do tej pory PwC korzystała z różnych agencji kreatywnych w zależności od danego projektu.

Nie jest to pierwsza współpraca firmy z Interpublic Group, jako że należąca do niej agencja Initiative pełni medialne obowiązki PwCna rynku amerykańskim.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: PricewaterhouseCoopers wybiera Lowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl