SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prezes Agory o dużym wzroście słuchalności TOK FM: to wynik gwałtownych zmian w otaczającej rzeczywistości

- Radio TOK FM cieszy się dynamicznie rosnącą popularnością i skutecznie mierzy z konkurencją ze względu na gwałtowne zmiany w otaczającej nas rzeczywistości - w taki sposób prezes Agory Bartosz Hojka tłumaczy duży wzrost słuchalności stacji w 2016 roku.

Z danych badania Radio Track Millward Brown wynika, że średni udział Radia TOK FM pod względem słuchania w 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 2 proc. To o 0,6 pkt. proc. lepszy wynik niż w analogicznym okresie rok wcześniej, a jednocześnie największy wzrost.

Słuchaczy zyskuje także Radio Pogoda, czyli najmłodsza marka w portfolio Grupy Radiowej Agory (uruchomiona w czerwcu 2015 roku). Rozgłośnia ta miała w ub.r. udział na poziomie 0,8 proc., po wzroście o 0,2 pkt. proc. rok do roku. Pozostałe stacje GRA radziły sobie nieco słabiej w 2016 roku - Złote Przeboje z udziałem 2,9 proc. zaliczyły spadek o 0,4 pkt. proc., a Rock Radio miało taki sam udział jak przed rokiem, czyli 0,3 proc.

Zdaniem prezesa Agory Bartosza Hojki, odpowiedzialnego w grupie m.in. za segment radiowy, to zmiany na rynku sprawiły, że zarówno Radio Pogoda, jak i Radio TOK FM dynamicznie zyskiwały popularność wśród słuchaczy. I to bez istotnych nakładów promocyjnych.

- Radio Pogoda naturalnie wpasowało się w istniejącą potrzebę na rynku. Radio TOK FM, ze względu na gwałtowne zmiany w otaczającej nas rzeczywistości, cieszy się dynamicznie rosnącą popularnością i skutecznie mierzy z konkurencją. Redaktor naczelna stacji, Kamila Ceran, wprowadziła szereg skutecznych zmian w ramówce, które uzupełniły ofertę programową - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka.

Przypomnijmy, że w zeszłym tygodniu wystartowała wiosenna ramówka TOK FM, w której pojawiła się m.in. nowa audycja Grzegorza Sroczyńskiego, a zabrakło „Programu telewizyjnego” Wojtka Krzyżaniaka.

Nadawca chce nadal wykorzystywać zainteresowanie słuchaczy, którzy zwracają uwagę na stacje GRA ze względu m.in. na sytuację polityczną w Polsce i na świecie. - Będziemy dokładnie obserwować rynek, być może zwiększymy skalę promocji - podkreśla prezes Agory.

- Na dzień dzisiejszy optymalnie gospodarujemy portfolio radiowym, a wszystkie cztery nasze stacje mają wysoki potencjał. Najważniejszą marką pozostaje Radio Złote Przeboje. Marka ta skutecznie przyciąga słuchaczy w najbardziej atrakcyjnym segmencie rynku z punktu widzenia reklamodawców. Będziemy ją konsekwentnie promować, ponieważ wierzymy w jej potencjał reklamowy - zapewnia Hojka.

Dołącz do dyskusji: Prezes Agory o dużym wzroście słuchalności TOK FM: to wynik gwałtownych zmian w otaczającej rzeczywistości

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polak
To brzmi trochę komicznie przy tak niskich udziałach, jakby postawić dychę w kasynie, a potem ogłaszać, że prawie podwoiło się postawiony majątek.
0 0
odpowiedź
User
zaciekawiony
Jak jest mierzone to? Znowu tymi ankietami? Jaki to ma błąd?
0 0
odpowiedź
User
lol
Jak jest mierzone to? Znowu tymi ankietami? Jaki to ma błąd?


PR24 ma 0,3 proc., a TV Republika - 0,11 proc.
0 0
odpowiedź