Prawie 600 zgłoszeń do Polskiego Konkursu Reklamy KTR'2009
594 prace od 150 agencji komunikacji marketingowej, mediów i indywidualnych artystów zostało zgłoszonych do szóstej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR'2009. Rozstrzygnięcie plebiscytu nastąpi 29 kwietnia br. podczas uroczystej gali.
W tym roku zgłoszeń było o 9 proc. mniej niż rok temu, ale w porównaniu do 2007 roku ich liczba zwiększyła się o 21 proc. Najwięcej prac zgłoszono w kategorii Reklama Drukowana (167). Dalej znalazły się kategorie: Reklama Film (83 zgłoszenia), Fotografia (67), Ilustracja (59), Design (57), Media Interaktywne (46), Warsztat TV/Radio (35), Active Advertising (34), Reklama Radio (26) i Kampania (20).
Firmą, która przesłała do konkursu najwięcej prac (42), była agencja DDB Warszawa. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Publicis (25 zgłoszeń), Team One (23), Photoby (23), Euro RSCG (15), Young & Rubicam Poland (15) i Leo Burnett Warszawa (15).
Zwycięzców wybierze 190-osobowe jury pod przewodnictwem Matiasa Palm-Jensen, creative presidenta szwedzkiej agencji Farfar, należącej do grupy Isobar. Obrady jurorów rozpoczęły się 17 kwietnia i potrwają do 24 kwietnia br.
W ramach KTR'2009 zorganizowane zostały także konkursy Young Creatives (przeznaczony dla młodych profesjonalistów) i Students (adresowany do szkół i uczelni). Imprezie towarzyszy także Festiwal Sztuki Komercyjnej. W jego ramach organizowane są wystawy, koncerty, piknik rodzinny, akcje uliczne oraz wykłady i szkolenia poświęcone reklamie i jej warsztatowi.
Polski Konkurs Reklamy KTR organizowany jest od 2004 roku przez Klub Twórców Reklamy, organizację afiliowaną przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
Dołącz do dyskusji: Prawie 600 zgłoszeń do Polskiego Konkursu Reklamy KTR'2009