SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poświąteczne wyzwanie reklamuje Activię (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Activia (produkowanych przez Danone Polska) oparta na promocji typu „satysfakcja lub zwrot pieniędzy”. Akcję przygotowały firmy Y&R Warsaw, Film Reactor, VML Poland i MediaCom Warszawa.

Nowa kampania Activii przekonuje, że jogurty tej marki mogą być obecnie świetną ulgą dla żołądka po obfitych, świątecznych posiłkach.

Reklamy informują też o promocji „Wyzwanie Activia”, w ramach której jeśli po dwóch tygodniach jedzenia tych jogurtów nie będzie się zadowolonym, można otrzymać zwrot kosztów zakupu produktów (należy zachować etykiety/wieczka z opakowań i paragon kupna). Taka oferta będzie obowiązywać do końca lutego.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, outdoor i materiały POS. Występuje w niej znana z poprzednich reklam Activii aktorka Sylwia Arnesen.

Kreację kampanii przygotowała agencja Y&R Warsaw, spoty - wyreżyserowane przez Michała Gazdę - wyprodukował dom produkcyjny Film Reactor, a działania w internecie realizuje agencja VML Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Poświąteczne wyzwanie reklamuje Activię (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alicja
Ale przecież w tym smakowym jest cała masa cukru, on nie może działać w inną stronę niż tycie http://www.open-youweb.com/jogurt-activia-wisniowa-od-danone-opinia/ przecież tam jest cała masa cukru
0 0
odpowiedź