SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV liderem stacji muzycznych. Najwięcej straciła Eska Rock TV

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w styczniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja TO!TV, a najwięcej straciła Eska Rock TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział naziemnego kanału Polo TV w styczniu 2020 r. wyniósł 0,47 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 14,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,29 proc., po spadku o 12,21 proc. Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,10 proc. (wynik tego kanału względem stycznia 2019 r. wzrósł o 8,54 proc.).

Z szóstego miejsca na czwarte awansował kanał Stars.TV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,06 proc. (wzrost o 5,13 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja TO!TV, której średni udział poszedł do góry o 218,42 proc. do 0,012 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 18. na 16. pozycję. Z kolei najbardziej - o 85,25 proc. - spadł wynik stacji Eska Rock TV (do 0,01 proc. udziału).

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w styczniu br. również na pozycji zdecydowanego lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 8,90 proc., wyniósł 0,74 proc. Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,51 proc. (w dół o 15,73 proc.). Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music (0,11 proc. udziału; - 17,31 proc.).

W tej grupie największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 81,77 proc. do 0,10 proc., miał kanał 4Fun Dance. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła stacja Eska Rock TV - było to 86,39 proc. do 0,01 proc. udziału.

Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem stacji muzycznych. Najwięcej straciła Eska Rock TV

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mirek
Zastanawia mnie co w tym zestawieniu robi MTV Polska, przecież to nie jest kanał muzyczny.
odpowiedź
User
Wierny widz
No i ładnie, w komercyjnej "Stars.tv" zyskuje 60%, a "4fun.tv" traci 60% :) Oby tak dalej.
odpowiedź
User
Michał
Kanały na poziome zero.
Dno.
odpowiedź