Poczta Polska rozwija sieć click & collect do 10 tys. punktów
Do 10 tysięcy punktów rozszerzyła swoją sieć odbiorów w punkcie Poczta Polska. W najbliższych miesiącach operator otworzy kolejne tysiąc punktów.
Punkty odbioru znaleźć można w placówkach i automatach pocztowych, sklepach Żabka i Freshmarket, stacjach paliw Orlen oraz kioskach Ruchu. Część z nich działa całodobowo 7 dni w tygodniu, inne działają bądź działające do późnych godzin wieczornych przez cały tydzień.
- Dysponujemy największą siecią punktów odbioru, złożoną z punktów największych marek detalicznych w kraju. Obserwujemy kilkudziesięcioprocentowe wzrosty wolumenów paczek odbieranych w punktach i wzrost udziału tej formy dostawy w całym wolumenie KEP Poczty Polskiej – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.
Poczta Polska wdraża click & collect
Poczta Polska od kilku lat sukcesywnie rozwija sieć punktów odbioru przesyłek. Według założeń strategicznych z roku 2015, dostawy paczek i przesyłek dla e-handlu miały być głównym obszarem wzrostu Poczty Polskiej.
W 2016 roku operator zawarł umowę z Ruchem, na mocy której klienci mogli odbierać przesyłki w punktach i salonikach prasowych Ruchu w całym kraju. Rok później usługę rozszerzono o sklepy Żabka i Freshmarket.
Od czerwca tego roku sprzedający na platformie Allegro mogą skorzystać z usługi Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie, w ramach której mogą nadawać przesyłki do jednego z ponad 9 tys. punktów odbioru. Od września zaś współpracę rozszerzono o usługę Allegro Przesyłki Polecone
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska rozwija sieć click & collect do 10 tys. punktów