SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Po sądowej aferze LinkedIn ograniczył o połowę liczbę komunikatów do użytkowników

Serwis LinkedIn twierdzi, że ograniczył o połowę liczbę e-maili i powiadomień kierowanych do użytkowników platformy. Zapowiedział też wprowadzenie narzędzia Air Traffic Controller przeznaczonego do lepszego dostosowania komunikatów do użytkowników.

czekaj...czekaj...

Na początku października br. LinkedIn w formie ugody sądowej zgodził się zapłacić odszkodowania za spamowanie zaproszeniami do serwisu. Łączna kwota rekompensat może sięgnąć kwoty 13 mln dol.

Wraz z wypłatą odszkodowania LinkedIn zobowiązał się przed sądem, że zmieni zasady dotyczące informowania użytkowników o zmianach na ich kontach oraz aktywności na platformie. Teraz na firmowym blogu Erica Lockheimer, szefowa inżynierów w LinkedIn poinformowała o wprowadzeniu nowych rozwiązań, które mają przyczynić się do usprawnienia komunikacji na linii serwis - użytkownicy.

Erica Lockheimer podkreśla, że już teraz platforma ograniczyła o 50 proc. liczbę wiadomości e-mail wysyłanych do odbiorców. Udało jej się też zmniejszyć o 65 proc. reklamacje i skargi na działanie serwisu przesyłane przez użytkowników.

Nowym rozwiązaniem definiującym sposób działania LinkedIn ma być platforma o nazwie Air Traffic Controller (ATC). Według Lockheimer pozwala ona (przy użyciu stworzonych specjalnie algorytmów) precyzyjnie dobrać rodzaj wiadomości e-mail i powiadomień kierowanych do właścicieli kont na LinkedIn. Każdy z użytkowników będzie otrzymywał inny przekaz zależny od tego, jakie czynności wykonuje zwykle na LinkedIn. Na przykład osoba, która często odwiedza swoje konto nie będzie otrzymywać e-maili lub komunikatów o zaproszeniach do kontaktu czy nowych wątkach pojawiających się w dyskusjach, w których uczestniczy.

LinkedIn zapowiada, że wspomniane zmiany dotyczą wszystkich kanałów kontaktu z użytkownikami, zarówno e-maili, jak i wiadomości SMS czy powiadomień dostarczanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Dołącz do dyskusji: Po sądowej aferze LinkedIn ograniczył o połowę liczbę komunikatów do użytkowników

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olaf
Komu zapłacił odszkodowanie? Kto go oskarżył?
odpowiedź