SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tymczasem” - piwo EB z nowym logo reklamowane dla młodych (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na haśle „Tymczasem”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe VML Poland, Papaya Films, Live, Good Looking Studio, Miło, Głośno i MediaVest, a nową identyfikację wizualną marki przygotowały agencje BNA i Wilk Studio.

Bohaterami kampanii są młodzi ludzie stojący na progu dorosłości. Oczekiwania społeczne wobec nich są takie, żeby ustabilizowali się życiowo: zaczęli stałą pracę, założyli rodziny. Bohaterowie wolą jednak pozostać w fazie określonej jako „tymczasem”, oznaczającej dalsze próby życiowe, zbieranie doświadczeń i nieskrępowaną zabawę.

- Marka EB stworzyła ideę tymczasem, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie - opisuje Igor Zajda, brand manager EB.

W reklamach prezentowana jest nowa identyfikacja wizualna piwa EB, której głównym elementem jest nowy logotyp. Poprzedni był wykorzystywany od lat 90. Nową identyfikację przygotowała agencja BNA, a edycję limitowaną puszek zaprojektował Wilk Studio.

Piwo EB wróciło na rynek dwa lata temu. W 2015 roku promowano je znaną reklamą z lat 90., do której dodano hasło „Wraca czas na EB”. Natomiast w ramach zeszłorocznej akcji na Półwyspie Helskim uruchomiono bar Hel Spot.

Obecna kampania reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji, internecie (facebookowy fanpage marki zmienił nazwę na „Tymczasem EB”, uruchomiono stronę TymczasemEB.pl), na outdoorze oraz poprzez działania niestandardowe i materiały BTL-owe.

Kreację kampanii zajęła się agencja VML Poland. Spot nakręcił Kajetan Plis, wyreżyserował Antoni Nykowski, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - studio Miło, a udźwiękowieniem - Głośno. Za działania BTL odpowiada agencja Live, a za akcje muralowe - Good Looking Studio.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Dołącz do dyskusji: „Tymczasem” - piwo EB z nowym logo reklamowane dla młodych (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Czyżby szczyny się nie sprzedawały. Z tego co obserwuję to zachwyt po reaktywacji marki EB trwał 2 m-ce i lepiej już nie będzie bo to nie jest piwo, a ludzie już nie chcą tych napojów piwopodobnych.
odpowiedź
User
SPX
Super to nowe logo EB, takie bardzo nowoczesne, aż z przyjemnością spróbujemy podczas pracy nad projektami logo dla naszych klientów https://www.logo-logo.pl/
odpowiedź
User
Polak
Jak powrócili z marką, z ciekawości kupiłem. Do tej pory jednak tego błędu już nie powtórzyłem.
odpowiedź