Pisma telewizyjne w czołówce sprzedaży dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany w listopadzie (top 24)
W listopadzie 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 323 781 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 2,05 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 18,42 proc. do poziomu 229 347 egz.
Podium zamyka dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 14,79 proc. do 206 069 egz. Tytuł ten rok wcześniej był czwarty.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Po dwa miejsca przypadły dwutygodnikom poradnikowym oraz tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 479 938 | 323 781 | 323 781 | 479 728 | 330 572 | 330 572 |
Przyjaciółka | 295 564 | 229 347 | 229 347 | 377 050 | 281 132 | 281 132 |
Party Życie Gwiazd | 297 458 | 206 136 | 206 069 | 357 839 | 241 908 | 241 841 |
TV14 | 278 243 | 183 408 | 183 408 | 267 400 | 183 545 | 183 545 |
Tina | 284 638 | 180 105 | 180 105 | 352 452 | 242 467 | 242 467 |
Świat Seriali | 288 584 | 179 944 | 179 944 | 269 890 | 164 342 | 164 342 |
Show | 271 625 | 165 829 | 165 829 | 312 455 | 208 838 | 208 838 |
Tele Max | 234 948 | 147 511 | 147 511 | 232 406 | 157 209 | 157 209 |
Z Życia Wzięte | 227 390 | 137 874 | 137 874 | 276 180 | 160 539 | 160 539 |
Super TV | 208 626 | 121 016 | 121 016 | 216 929 | 141 027 | 141 027 |
Naj | 174 332 | 103 376 | 103 376 | 174 965 | 120 092 | 120 092 |
Pani Domu | 146 890 | 99 573 | 99 482 | 217 000 | 136 296 | 136 205 |
Bravo Sport | 149 953 | 97 266 | 97 266 | 144 966 | 120 193 | 120 193 |
Viva | 149 534 | 90 216 | 90 216 | 222 078 | 111 038 | 111 038 |
Takie jest Życie | 187 399 | 89 897 | 89 897 | 169 977 | 89 115 | 89 115 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 143 380 | 98 650 | 82 984 | 214 310 | 125 364 | 124 880 |
Sukcesy i Porażki | 135 250 | 79 586 | 79 586 | 163 250 | 91 799 | 91 799 |
Relaks | 132 481 | 61 290 | 61 290 | 161 984 | 75 911 | 75 911 |
Ekran TV | 81 593 | 44 300 | 44 300 | 96 084 | 52 771 | 52 771 |
Gala | 114 204 | 43 334 | 43 064 | 107 000 | 52 587 | 52 538 |
Bravo | 102 428 | 36 155 | 36 155 | 149 966 | 74 863 | 74 863 |
Kaczor Donald | 39 980 | 17 811 | 17 811 | 40 790 | 20 410 | 20 410 |
Forum | 31 000 | 15 039 | 15 039 | 37 000 | 15 344 | 15 344 |
Puls Medycyny | 17 000 | 2 774 | 2 736 | 17 000 | 3 261 | 3 232 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne w czołówce sprzedaży dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany w listopadzie (top 24)