„Pielęgnuj bliskość” w wizerunkowej kampanii Nivea (wideo)
Nivea Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Pielęgnuj bliskość z Nivea”. Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej m.in. loterię promocyjną, odpowiadają firmy Tequila, Draft FCB + AdFabrika, MEC, Lubię To i Alert Media Communications.
Kampania „Pielęgnuj bliskość z Nivea” ma na celu wzmocnienie wizerunku Nivea jako firmy, która na co dzień dba nie tylko o pielęgnację ciała, lecz także bliskość między ludźmi. - Nivea pragnie być blisko swoich konsumentów na co dzień . W kampanii postawiliśmy więc duży nacisk na to, by znaleźć się tuż obok nich, nie tylko w sklepie, lecz także podczas chwil relaksu z rodziną. Stąd liczne eventy lokalne w naszej kampanii - opisuje Jakub Góralczyk, junior PR manager Nivea Polska. Akcja jest realizowana przez firmę tylko na polskim rynku.
W ramach kampanii zaplanowano m.in. rodzinne imprezy w kilku miastach: Katowicach (1 czerwca), Wrocławiu (9 czerwca), Poznaniu (23 czerwca) i Gdańsku (29 czerwca). Natomiast w ośmiu wybranych galeriach handlowych w czerwcu pojawią się wyspy Nivea działające we wszystkie weekendy miesiąca. Przy każdej konsultantka będzie udzielać rad na temat odpowiedniej pielęgnacji skóry, będzie też kącik zabawy dla dzieci. Ponadto w punktach sprzedaży pojawią się również materiały promocyjne (plakaty, standy, regały, wobblery, naklejki podłogowe, hangery podsufitowe, automatyczne hostessy).
Kampania obejmuje również loteria konsumencka, która startuje 25 maja i potrwa do 13 lipca. Warunkiem udziału w niej będzie kupienie produktów Nivea za minimum 25 zł, zachowanie potwierdzającego to paragonu i zarejestrowanie się na stronie nivea.pl/pielegnujbliskosc. Codzienne losowane będą rodzinne wakacje w Grecji i 50 zestawów kosmetyków Nivea o wartości 170 zł.
Działania reklamowe wspierające akcje będą prowadzone do końca lipca w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze (citylighty, billboardy, nośniki niestandardowe). Znaczek „Pielęgnuj bliskość z Nivea” zostanie dodany do wszystkich reklam marki, także produktowych. Z kolei w serwisie nivea.pl/pielegnujbliskosc internauci tworzą Mapę Bliskości Nivea, na której wskazują szczególnie bliskie ich sercu miejsca w całej Polsce.
Kampanię realizuje agencja Tequila. Za kreację reklam odpowiada agencja Draft FCB + Ad Fabrika, za zakup mediów - dom mediowy M.E.C, za działania w social media - agencja Lubię To, a za aktywności public relations - agencja Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: „Pielęgnuj bliskość” w wizerunkowej kampanii Nivea (wideo)