Performics rozpoczyna obsługę Allegro w zakresie reklamy programatycznej
Allegro rozstrzygnęło przetarg na obsługę swoich działań marketingu internetowego w obszarze programmatic. Obsługą kampanii tego typu zajmie się agencja marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Media).
Performics zajmie się strategią oraz planowaniem i zakupem programatycznym zarówno dla kampanii displayowych, jak i komunikacji video dla Allegro. W działaniach wykorzystywane będą dane dostarczane przez klienta.
- Performics przekonał nas do współpracy osiągając najlepszy wynik w zadaniu przetargowym i tym samym udowodnił nam, że posiada kompetencje, doświadczenie i takie rozumienie rynku, jakiego szukaliśmy. Wierzę, że wspólnie z Performicsem będziemy umieli jeszcze lepiej automatyzować i optymalizować nasze działania reklamowe w internecie - komentuje Radosław Górka, performance marketing manager w Allegro.
Wartość budżetu oraz terminy obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione, podobnie jak liczba i nazwy pozostałych uczestników przetargu. Pierwsze wspólne działania Allegro i Performicsa już się rozpoczęły.
Dołącz do dyskusji: Performics rozpoczyna obsługę Allegro w zakresie reklamy programatycznej