SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Performics rozpoczyna obsługę Allegro w zakresie reklamy programatycznej

Allegro rozstrzygnęło przetarg na obsługę swoich działań marketingu internetowego w obszarze programmatic. Obsługą kampanii tego typu zajmie się agencja marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Media).

Performics zajmie się strategią oraz planowaniem i zakupem programatycznym zarówno dla kampanii displayowych, jak i komunikacji video dla Allegro. W działaniach wykorzystywane będą dane dostarczane przez klienta.

- Performics przekonał nas do współpracy osiągając najlepszy wynik w zadaniu przetargowym i tym samym udowodnił nam, że posiada kompetencje, doświadczenie i takie rozumienie rynku, jakiego szukaliśmy. Wierzę, że wspólnie z Performicsem będziemy umieli jeszcze lepiej automatyzować i optymalizować nasze działania reklamowe w internecie - komentuje Radosław Górka, performance marketing manager w Allegro.

Wartość budżetu oraz terminy obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione, podobnie jak liczba i nazwy pozostałych uczestników przetargu. Pierwsze wspólne działania Allegro i Performicsa już się rozpoczęły.

Dołącz do dyskusji: Performics rozpoczyna obsługę Allegro w zakresie reklamy programatycznej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dawid
Performics czyli spółka z USA (zależna od spółki australijskiej). Szkoda że taki duży serwis jak allegro zarabiając w Polsce nie da zarobić polskim firmom. Dlatego też mam nadzieję ze keidyś dominacja giganta się skończy i pojawi się jakaś realna polska alternatywa. Kibicuje takim portalom jak https://ogryzek.pl czy nawet sprzedajemy, bo allegro czy olx drenuje nasze kieszenia a niewiele z tego ma polska gospodarka.
odpowiedź