Peppermint przygotuje strategię letniej aktywizacji marki Lech
Agencja marketing services Peppermint opracuje strategięobecności marki Lech na wybrzeżu w sezonie letnim.
W ramach wakacyjnych działań agencja zrealizuje programaktywizacji marki, którego głównym elementem będą eventy wwybranych miejscowościach turystycznych. Działania mają na celubudowanie w świadomości konsumentów skojarzenia marki Lech zinspirującymi pełnymi dynamizmu wydarzeniami, podkreślającymipiątek jako symbol początku weekendu. Aktywności rozpoczną się wlipcu i potrwają około 2 miesięcy.
"Okres letni jest dla nas jednym z najważniejszych etapów wroku. Dlatego zdecydowaliśmy się powierzyć agencji Peppermintodpowiedzialność za stworzenie koncepcji i realizację wszystkicheventów dla marki Lech w ramach Summer Epicentrum. Agencja posiadaduże doświadczenie w tego typu działaniach, jest m.in. twórcąsukcesu imprezy Lech Party Inspirations w Warszawie oraz jejkontynuacji. Udowodniła tym samym, że rozumie charakter marki ipotrafi w niestandardowy sposób zapewnić jej obecność w świadomościkonsumentów."
- powiedziała Adriana Kajca - Senior Brand Manager marki Lech
Od końca kwietnia realizowana jest nowa strategia komunikacjimarki, której przewodzi hasło "Nadchodzi piątek". Niestandardowycykl eventów letnich przygotowany przez agencję Peppermint będziespójny z odświeżoną platformą komunikacji marki Lech.
Dołącz do dyskusji: Peppermint przygotuje strategię letniej aktywizacji marki Lech