SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pełny obraz rynku radiowego

Rośnie słuchalność Agory, coraz słabsza sytuacji sieci Ad.point

Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie listopad-styczeń 2004 udział RMF wyniósł 22,7% i w stosunku do poprzednia badania oznacza to spadek o 0,78%, spory wzrost słuchalności zanotowało Radio Zet z 19,91% do poziomu 20,8%. Jest do najlepszy wynik Zetki w historii.

Tymczasem rośnie słuchalność sieci radiowej Agory oraz radiowej "Jedynki" i "Dwójki". Coraz słabsze wyniki notuje "Trójka" i grupa Ad.point.

UDZIAŁ W RYNKU 15+
 X-XII 2003XI 2003 -I 2004
Radio RMF FM23,48%22,74%
Radio ZET19,91%20,84%
PR Program 115,35%15,76%
PR Program 35,56%5,24%
ZPR   [25]4,97%4,99%
Agora [27]4,61%4,80%
Radio Maryja2,67%2,66%
Plus [21]1,59%1,71%
Ad point [9]1,24%1,18%
PR Program 20,62%0,71%
Radio WAWA0,77%0,71%
RADIOSTACJA0,68%0,68%
Polskie Radio Bis0,26%0,21%

ZASIEG DZIENNY 15+
 X-XII 2003XI 2003 - I 2004
Radio RMF FM27,83%27,58%
Radio ZET24,95%25,54%
PR Program 116,80%16,62%
ZPR   [25]6,81%6,90%
PR Program 36,75%6,47%
Agora [27]6,38%6,36%
Radio Maryja4,59%4,52%
Plus [21]2,48%2,41%
Ad point [9]1,81%1,84%
PR Program 21,29%1,30%
Radio WAWA1,28%1,27%
RADIOSTACJA1,02%1,04%
Polskie Radio Bis0,51%0,51%

źródło: Time

Fale: 
    Listopad 2003 : Styczeń 2004 (wielkość: 23 221)
    Październik 2003 : Grudzień 2003 (wielkość: 23 117)
Grupy celowe: 
    Wszyscy respondenci:
        Wielkość (nie ważona): 30 017 672 
(304 537 przypadków, 100,0% całej próby)

Dołącz do dyskusji: Pełny obraz rynku radiowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl