Partner of Promotion zadba o wizerunek branży drobiarskiej
Agencja Partner of Promotion zajmie się na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa działaniami mającymi chronić wizerunek branży drobiarskiej w Polsce.
Partner of Promotion została wybrana przez KRD w przetargu, który rozpoczęto na początku lutego br. Łącznie wzięło w nim udział dwanaście firm, nazw pozostałych jednak nie ujawniono.
Agencja Partner of Promotion zajmie się realizacją wszelkich działań public relations, które doprowadzą do znacznej redukcji nierzetelnych, krzywdzących dla branży drobiarskiej publikacji w mediach. Działania te będą ukierunkowane na przeciwdziałanie publicznemu rozpowszechnianiu nieprawdziwych, niesprawdzonych i nierzetelnych materiałów szkodzących wizerunkowi polskiego przemysłu drobiarskiego.
Dla KRD będzie pracować do początku marca 2017 roku. Budżet zaplanowanych działań wynosi 380 tys. zł netto.
Ostatnio, przez rok podobne działania dla KRD prowadziła agencja Art.&PR. Umowa z nią wygasła w lutym br.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion zadba o wizerunek branży drobiarskiej