Papa Diego z nagrodą SCF Retailers Award
Sieć lokali Papa Diego, stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios (Agora), otrzymała branżową nagrodę SCF Retailers Award w kategorii F&B Expansion. Jury doceniło koncept m.in. za wyróżniający się na rynku pomysł na ciekawe smaki i wnętrza.
Nagrody SCF Retailers Award wręczono podczas 27. edycji Shopping Center Forum. Sieć Papa Diego została uznana za odpowiedź na „coraz silniejszą potrzebę ze strony klientów, którzy są głodni nowych doświadczeń i smaków". Doceniono jej ofertę, kolorowe wnętrza lokali i smaki dań kuchni meksykańskiej serwowanych w restauracjach sieci.
Papa Diego w kategorii F&B Expansion pokonało koncepty Menya Musashi i Deli Sandwich. W składzie jury SCF 2019 Retailers' Awards znaleźli się przedstawiciele i eksperci z największych firm doradczych działających w obszarze galerii handlowych, a także laureaci nagrody SCF Retailers Awards w kategorii Best Manager z lat ubiegłych. Jurorzy przyznali statuetki w 9 kategoriach, a także wyróżnili najlepszych managerów i osobowości rynku retail.
Papa Diego na rynku od 2018 roku
Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts - firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora.
Pierwszy w Polsce lokal Papa Diego został otwarty w listopadzie 2018 roku - w strefie restauracyjnej Libero Katowice. W tej chwili restauracje sieci znajdują się w Poznaniu (Posnania), Gdańsku (Forum Gdańsk), Wołominie (Galeria Wołomin), Katowicach (Galeria Katowicka), Opolu (CH Karolinka) i Pruszkowie (Nowa Stacja).
Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny, CH Blue City) i Łodzi (Manufaktura).
Dołącz do dyskusji: Papa Diego z nagrodą SCF Retailers Award