Palmtopy w kampanii Land Rovera Freelandera
Firma JLR Polska, generalny dystrybutor samochodów marek Jaguar i Land Rover w Polsce, rozpoczęła prasowo - internetową kampanię reklamową dwóch modeli samochodu Land Rover Freelander.
W „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej” i „Dzienniku” promowane są wersje: trzy – i pięciodrzwiowa Freelandera w cenie poniżej 100 tys. zł. Równolegle rozpoczęły się działania reklamowe w Internecie, z wykorzystaniem top – layerów i billboardów, na blisko trzydziestu serwisach internetowych o profilu biznesowym i hobbystycznym.
Dodatkowo komunikacja prowadzona jest również w oparciu o palmtopy. Poprzez ten kanał komunikacji informacja o promocji Land Rovera Freelandera ma trafić do około kilkudziesięciu tysięcy użytkowników. Dzięki reklamie w palmtopach przekaz dotrze do ściśle wyselekcjonowanej grupy internautów, zainteresowanych markami i produktami up-marketowymi.
Planowaniem i zakupem mediów dla JLR Polska zajmuje się dom mediowy Equinox. Za część internetową odpowiada ZED Digital, nowo utworzony dział grupy ZenithOptimedia, zajmujący się komunikacją w mediach cyfrowych. Kreację layoutów prasowych przygotowało Studio Litera, a formaty internetowe stworzyła firma Elab.
Kampania potrwa kilka tygodni.
Dołącz do dyskusji: Palmtopy w kampanii Land Rovera Freelandera