SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

P&G występuje z manifestem przeciw rasizmowi w USA

Koncern Procter & Gamble na fali trwających w USA rozruchów społecznych na tle rasowym przygotował spot wspierający ruch Black Lives Matter. 

Spot "The Choice" manifestuje poglądy koncernu na temat problemu rasizmu w prosty sposób. Na tle czarnych i białych skór pokazywane są kolejne plansze, na których stawia retoryczne pytania, czy życia osób czarnoskórych mają znaczenie. Biali mają siłę w przywileju, który daje im kolor skóry, zatem czas go użyć do podejmowania działań - wsparcia, maszerowania w protestach, głosowania, mówienia o problemie rasizmu. Nie wystarczy już nie być rasistą, trzeba być anty-rasistą - przekazuje koncern.

"Wybierz działanie zamiast obserwacji" - namawia P&G. Na końcu filmu zawarto odnośnik do specjalnie przygotowanej strony internetowej koncernu, poświęconej zwalczaniu rasizmu.

Kreację przygotowały agencje Grey oraz Cartwright.

P&G  ma w portfolio takie marki jak Gillette, Pampers, Always, Blend-a-med, Head&Shoulders, Oral-B, Old Spice, Vizir czy Lenor.

P&G to kolejna marka manifestująca sprzeciw wobec systemowego rasizmu w Stanach Zjednoczonych. Po wybuchu protestów (których bezpośrednią przyczyną stała się sprawa G. Floyda, Afroamerykanina zabitego podczas policyjnego zatrzymania) o problemie nierówności rasowej w USA mówią Nike, Netflix, Ben&Jerry's czy TikTok.

Dołącz do dyskusji: P&G występuje z manifestem przeciw rasizmowi w USA

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
INTERNET WRZE
Kwintesencją czystości prania będzie teraz KOLOR CZARNY!
Proponuję zamknąć plaże, bo to dyskryminacja, żeby się biali opalali!
Umieram ze śmiechu i moi czarni bracia w Anglii też mają beke z tych the billi poprawnych politycznie
odpowiedź